computer_PRO Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Vis du kjører et kort som er lagd for 8x, og kjører det i 4x, blir ytelsen satt ned endel ja. Om du kjører directx 8 eller 9 har ikke så mye med saken å gjøre, 9 er nok det beste her(9c). 5888563[/snapback] hvordan endrer jeg det fra 4x til 8x? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er hket ditt som bestemmer dette. Vis hk støtter det, skal skjermkortet automatisk kjøre 8x. Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Det er hket ditt som bestemmer dette. Vis hk støtter det, skal skjermkortet automatisk kjøre 8x. 5888616[/snapback] har ett MSI MS-6577 Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Når det gjelder GeForce 4800SE så har 8X AGP ingen nevneverdig ytelesesforbedring over 4X, GeForce 4 kortene ble opprinnelig laget for 4X AGP, men nVidia laget nye versioner med 8X AGP rett før lanseringen av GeForce FX kortene. Endret 8. april 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Når det gjelder GeForce 4800SE så har 8X AGP ingen nevneverdig ytelesesforbedring over 4X, GeForce 4 kortene ble opprinnelig lagetfor 4X AGP, men nVidia laget nye versioner med 8X AGP rett før lanseringen av GeForce FX kortene. 5888920[/snapback] men du vet ikke hva som kan være årsaken til mitt problem? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 AGP 8x gir ingen merkbar ytelseforskjell over 4x. Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 AGP 8x gir ingen merkbar ytelseforskjell over 4x. 5890039[/snapback] Hva i all verden er det som er galt med skjermkortet mitt da? Jeg prøvde og fjerne alle drivere til kortet og restartet da ble bilde helt gærent det kom mange striper nedover skjermen men etter driver inntsallasjon så ble stripene bort. Men det har problemer i endel spill. Jeg prøvde rett etter jeg hadde inntsalert driverne og kjøre 3dmark 2001 da gjikk det helt glimrende rund 160-200 fps men pluselig datt fps`n og bilde ble helt forvrengt.....Kjøling og allt virker som det skal aldri vert borti noe lignende......jeg trenger hjelp.... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 kjøp deg nytt kort du, men ikke kjøp 9800pro... du får langt bedre kort for samme pris/grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå