Phinex Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) (Til Moderator ,Jeg var egentlig ikke klar over reglene 100% når det gjaldt torrenter.. ) : Enten fjern eller stopp denne tråden hvis du er grei .. Det skal ikke gjenta seg ! Endret 31. mars 2006 av Phinex Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei idag fikk jeg tips av en venn til å gå inn på Norbits pga.dets gode Hastigheter og gode torrenter .. Men han nevnte at hvis jeg skulle inn på siden måtte jeg ha en account .. Så Noen her som kan hjelpe meg med mitt problem ? På forhånd takk (Til Moderator , Var usikker på hvor jeg skulle poste Tråden så postet den her .. Flytt gjerne på den hvis det er feil. ) : 5845524[/snapback] Torrenter? Er ikke dette i strid mot rettighetene? Er ikke sikker så rapporterer ikke Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 LES HER for mer info Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Stenges, bra at du har lest reglene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg