Xecuter Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kan jeg spille på nett med Silver i helgene? Prøvde nå, men det funket ikke. Regnes ikke fredag ettermiddag som helg kanskje? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Nei det funker nok ikke. Er nok bare en skriveleif fra Microsoft sin side.. Har vel vært tatt opp i en del tråder før, men gidder ikke lete de frem Endret 31. mars 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er kun noen få helger som lar silver-kunden spille over Live, som en smaksprøve som slik at flere får smaken på Live... Det har så vidt jeg vet ikke blitt annonsert noen slike helger ennå, men det er nok ikke snakk om mere en 2-3 gagner i året tipper jeg... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Remember: This is for US based silver accounts only. Why? Because a US based company (Verizon) sponsored it and they don’t advertise outside of the US. Sorry, I don’t know if/when a promotion like this will happen in the rest of the regions that have Xbox Live. Tatt fra http://www.majornelson.com/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Remember: This is for US based silver accounts only. Why? Because a US based company (Verizon) sponsored it and they don’t advertise outside of the US. Sorry, I don’t know if/when a promotion like this will happen in the rest of the regions that have Xbox Live. Tatt fra http://www.majornelson.com/ 5845525[/snapback] har dere en US konto så fungerer det fint hele helgen enkelt å lage og alle får 1 gratis måned med gold live vist du ikke allerede har en Endret 31. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 hvis du vil ha helgen med live og du har silver kan du bare stille om språket til Engelsk US. Da trur jeg det skal fungere å spille... Xbox.com reklamerer på at det er gratis i helgen men jeg er ikke sikker på om det er slik her i norge... Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har klart å spille på en helt vanlig helg i Norge, uten at jeg måtte stille på noe. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Xbox live gold var gratis i helga... EDIT: leifer Endret 3. april 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå