Ceaucescu Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Voldshistorie, krim og et biltyrveri med en uventet baby i baksetet. Helgens anbefalinger er spekket med spenning. Finn frem chips eller popkorn. Les mer Edit: Dette var mine siste anbefalinger, da eksamenstiden - etterfulgt av russetden - lusker rundt hjørnet. Helgens anbefalinger vil dog fortsette videre, bare av en annen skribent. Lykke til! Endret 31. mars 2006 av Zaeira Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 A History of Violence er absolutt ein film som er verdt å få med seg. Den gjekk rett inn på lista over mine favoritter. Zaeira: Lykke til med eksamelesing og russefeiring (ein flott kombinasjon). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Edit: Dette var mine siste anbefalinger, da eksamenstiden - etterfulgt av russetden - lusker rundt hjørnet. Helgens anbefalinger vil dog fortsette videre, bare av en annen skribent. Lykke til! 5845120[/snapback] Den er grei. Du får ha lykke til! Du har gjort en god jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg