Boralis Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Er det noen som vet hvilken misjon denne driveren har,når jeg kjører uten denne kan jeg stille minnet langt over 400mhz men med den innstalert kommer jeg ikke over 380 mhz Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Den er for at operativsystemet skal gjenkjenne chipsettet riktig slik at USB og slikt blir konfigurert som det skal. Jeg er ikke sikker på om vi trenger den driveren hvis vi kjører Windows XP SP1. Men med Windows 2000 og Windows 98 må vi ha den. Rart at denne skal ha noe med om du kan kjøre på DDR380 eller DDR400 å gjøre...DET er merklig. Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 23:29, skrev Snekker`n:Er det noen som vet hvilken misjon denne driveren har,når jeg kjører uten denne kan jeg stille minnet langt over 400mhz men med den innstalert kommer jeg ikke over 380 mhz Er litt på tynn is her men legger ikke inf driveren til denne agp controller driveren som det var omtalt i et tidligere innlegg om Epox kortene ""Og dette kommer enten av driverne til "Intel ® 82845G/GL Processor to AGP Controller" er noe rart med eller Nvidia sine drivere... For når jeg avinstallerte/fjernet den driveren, så fungerte alt fint. Jeg kjører min maskin nå på det som står ovenfor. Helt stabilt... Men problemet er, når du ikke har disse driverne installert. Så minker ytelsen drastisk... Ikke at ytelsen er dårlig, for den er langt ifra det. Jeg får 96 FPS i 1600x1200 @ Høy kvalitet i Q3A. Men bare 8000 stusselige 3Dmark i 3Dmark 2001 SE (build 330). Men husk, det er viktig at du Men nå er spørsmålet: Er dette Intel sine driveres feil, eller Nvidia sine... "" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 må vel vere intel driver da jeg ikke bruker noen nvidia drever Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 16:14, skrev Snekker`n:må vel vere intel driver da jeg ikke bruker noen nvidia drever Hadde samme problem, og jeg bruker som deg ATI Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Nå har jeg kontaktet Intel, for å høre om denne INF driveren får en oppdatering, slik at den liker bedre de høye hastighetene som er mulig å kjøre på minnet( ca 400 DDR). skal poste hvis det skjer noe. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei Skallbaink, Det der høres bra ut! Jeg har bestilt nye P4-deler, inkludert Asus P4B533-V. Med en P4 1,8NW og noe Corsair 3200 cl2-RAM håper jeg på en skikkelig overclock.. Blir jo litt "nervøs" når jeg leser om problemene folk har med minnet osv.. :wink: Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå