Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dc++ eller bittorrent ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å poengtere et problem med BT protokollen: Den krever som oftest enormt mange åpne sessions samtidig, og det blir derfor brått et problem for de med restriksjoner på internett forbindelsen. Samtidig så er det jo også et evig problem med at de fleste internettilbydere leverer produktene sine med NAT-routere.

Lenke til kommentar

Til dere som sier Torrent systemet har dårlig utvalg/vanskelig å finne eldre ting, da bruker dere dårlige sider.

 

Man må finne de gode sidene, hjelper ikke å finne en lavmålsside med 1000 torrents og si at torrent systemet suger på grunn av det.

 

PS: Ikke kom med sider her, det er ikke lov...

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar
Til dere som sier Torrent systemet har dårlig utvalg/vanskelig å finne eldre ting, da bruker dere dårlige sider.

Man må finne de gode sidene, hjelper ikke å finne en lavmålsside med 1000 torrents og si at torrent systemet suger på grunn av det.

 

5860242[/snapback]

Korrekt, det gjelder å finne "invite only" sider. Der finner man mye snadder. F.eks hdtv filmer.

Jeg bruker kun DC når jeg skal ha tak i litt eldre musikk.

Lenke til kommentar
Altså, med DC så laster man kun ned fra èn person samtidig, derfor vil man som oftest ikke oppnå en vedlig høy hastighet. Det kommer an på hva slags linje den du laster ned fra har.

5844843[/snapback]

 

Bruker du f.eks StrongDC++, kan du laste ned samme fil fra flere brukere samtidig og oppnår derfor høyere fart.

5844865[/snapback]

Evt RevConnect ;) Funker som bare det..! :)

 

[EIDT]: hmm.. leste visst litt fort.. denne kommentaren er lagt ved tideligere..

Endret av bakela00
Lenke til kommentar

Ja, det gjelder å finne "invite only"-sider.

På disse sidene får du utrolig bra hastigheter, og stort utvalg av både nye filer,

og litt eldre filer. Skal du få bra hastigheter på DC++, er det lurt å finne [LYSE]-brukere,

da disse som oftest har meget gode hastigheter.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Ja, det gjelder å finne "invite only"-sider.

På disse sidene får du utrolig bra hastigheter, og stort utvalg av både nye filer,

og litt eldre filer. Skal du få bra hastigheter på DC++, er det lurt å finne [LYSE]-brukere,

da disse som oftest har meget gode hastigheter.

5860858[/snapback]

 

Eventuelt [sunet], [uninett], [Funet], [bB2], [Labs2], [bBB] ;)

Lenke til kommentar

Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k.

 

AtW

Lenke til kommentar
Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k.

 

AtW

5863872[/snapback]

Da har du funnet en dårlig torrent...

Dette her blir en litt tåpelig diskusjon egentlig, siden du kan få både torrent og DC til å bruke hele linjen din hvis du har peiling.

Hvis man ikke klarer å finne gode sider til Torrent systemet burde man kanskje bruke DC i stedenfor.

Lenke til kommentar
Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k.

 

AtW

5863872[/snapback]

Da har du funnet en dårlig torrent...

Dette her blir en litt tåpelig diskusjon egentlig, siden du kan få både torrent og DC til å bruke hele linjen din hvis du har peiling.

Hvis man ikke klarer å finne gode sider til Torrent systemet burde man kanskje bruke DC i stedenfor.

5864434[/snapback]

 

Det er jo akuratt det samme med DC også. Hvis du ikke er god til å finne "gode" brukere/bubber, så kan en da bare bruke BT og kanskje maxe linjen.

Lenke til kommentar

Nå har je lastet siden Winmx og Napster var in :!:

 

 

Fant etterhvert mye bedre programmer å bruke, som Bit torrent og Dc++

 

Dc++ er king kong om du finner akkurat det du vil ha og fyren sitter på 100Mbit / 10Mbit.

 

Jeg er opptatt av å ha Vinyler 1. dag etter det er kommet ut, da er dc++ mye bedre synes jeg.

 

Bit Torrent er veldig kjekt å laste ned serier, filmer ( DVD-R ) ++

 

Bruker begge :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...