Tannpirkeren Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 En ting er at karsen vokste bedre på større disk. Fikk dere lagra data på karsen også eller? Hvis ja, betyr jo dette at diskene ble større. Og da er det jo et genialt forslag å sende til WD og harddiskprodusentene. Bare husk å tips dem om at fremtidige disker også må ha et lite hull for vanning Artig artikkel, fikk mye ut av den. Svein. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Må bare få si: Karse, alfalfa og bønnespirer er bra for DEG! Sunt og godt. Masse vitaminer og mineraler. Dyrkes her i huset til salater og som tilbehør i annen mat.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 120gig og 80 GI DE HELLER TIL MEG!! det var IKKE nerdete. en ekte nerd spiser ikke annet enn cola og pizza. Og grønnsaker av alt i verden! Hvorfor plantet dere ikke pizza frø?? 5845348[/snapback] :!: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 hvem vet..litt strøm her og vi har en karse/hdd mutasjon! 5845292[/snapback] Karse-RAM? Tror kanskje poteter kunne vært bedre egnet slikt. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bare lurer litt jeg, de som jobber på hardware. Er det en heltidsjobb, eller er det bare en jobb på si? Neste: Gro kaktus i tastaturet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Genialt Og karse er godt det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Gleder meg til neste artikkel i serien: Hovedkort Alá Karse og ikke minst Kjøleribbe Karse Edition® Endret 31. mars 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Test ut i en skjerm/monitor neste gang! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ååå start opp driten å se karse fly veggimellom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, the funneh Men la det ikke bli hardware.no sin ting å putte karse i altmulig her.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 lol, dere har fritidsproblemer ^^ Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Herregud! Er dere gale?? Karse i HD?? Tenk hvis det er virus på disken som dere ikke har fjernet! Da kan det følge med karsen inn i fordøyelsessystemet, og spre seg til nevronene i hjernen.... Og DA... da blir dere til Borg.... Resistance is futile... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 ja hvis fuglevirus kan mutere og smitte mennesker kan nok data virus det og! plutselig sitter du der med mobilen da og spammer masse meldinger til alle du har på lista di! ja da kan du angre på at du spiste den hdd karsen! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nei! Vi vil da finne stam plassen til e.coli!^^ Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Artig artikkel, absolutt, men hvorfor ikke gi harddiskene til folk med dårlig råd som virkelig trenger de, istedenfor å ødelegge de på den måten. Håper virkelig de var ødelagte før dere begynte å befrukte de! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er vel ikke noe nytt med karse i harddisken? Jeg har harddisker med både 2mb og 8mb karse, og de ble levert slik av produsenten. Prosessoren min har karse den også, både L1 og L2 - Judaz - Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Dere som pratet om hva som er best av WD og Maxtor, så kan vi vell si at begge er store produsenter, med produkter av (som regel) god kvalitet. Grunnen til at folk liker en bedre en den andre er som regel gode erfaringer med en og/eller dårlige med den andre. Men dette er ikke nødvendigvis noe man bør bli for fanatisk på. Feks: Jeg jobbet en periode på IT-avdelingen ved et sykehus, der var det en drøss med Maxtor disker som måtte byttes nærmest daglig pga de streiket etter ca 1-2 år i drift, men dette betyr ikke autmoatisk at produsenten er dårlig, men at den spesifike serien med disker var alt for lav kvalitet på. WD har også hatt slike serier, hitachi og seagate også. Det tror jeg man kan si om de fleste store produsenter med mange forskjellige produkter, en gang har de sannsynligvis lagt noe som var dårligere en gjennomsnittet Istenden for bør man heller lese tester og erfaringer av den spesifike disken man planlegger å kjøpe, og se om konkurentene har noe som er bedre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, de skulle vel kanskje brukt like disker. Kan ikke skjønne etter ren logikk at antall GB skal ha noe å si. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 akkurat skiftet daglig maxtor, hadde alldri skjedd med wd Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 WD er en del mer driftsikkert enn maxtor etter min mening (og hva jeg har hørt) men, jeg har selv OS'et mitt på en maxtor og sitter litt med hjertet i halsen hver gang sånne tråder som det her minner meg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå