RulleRimfrost Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg leker med Joomla for øyeblikket og har utrolig nok ikke funnet en coupon-modul, så jeg tenkte jeg skulle forsøke å lage en. Jeg trenger et lite script som henter en variabel fra databasen om bruker kan legge inn en matchende kode. Sikkerhet er ikke så viktig, så lenge bruker ikke bare kan se "kode1" i kildekode. Tenkte noe slikt : KodeTabell Nummer;Kode nummer1;kode1 nummer2;kode2 nummer3;kode3 osv... kode.php mysql_connect("KodeTabell......... Når bruker f.eks taster inn et nummer2 i skjema og trykker submit, vil jeg tildele og vise $variabel = kode2 Om ingen eller feil $input så vil jeg ikke vise $variabel Noen som har eller vet om et enkelt slikt script jeg kan dissekere i sakens anledning, da jeg ikke kan php ... ? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg leker med Joomla for øyeblikket og har utrolig nok ikke funnet en coupon-modul, så jeg tenkte jeg skulle forsøke å lage en. Jeg trenger et lite script som henter en variabel fra databasen om bruker kan legge inn en matchende kode. Sikkerhet er ikke så viktig, så lenge bruker ikke bare kan se "kode1" i kildekode. Tenkte noe slikt : KodeTabell Nummer;Kode nummer1;kode1 nummer2;kode2 nummer3;kode3 osv... kode.php mysql_connect("KodeTabell......... Når bruker f.eks taster inn et nummer2 i skjema og trykker submit, vil jeg tildele og vise $variabel = kode2 Om ingen eller feil $input så vil jeg ikke vise $variabel Noen som har eller vet om et enkelt slikt script jeg kan dissekere i sakens anledning, da jeg ikke kan php ... ? 5844731[/snapback] hva er en coupon? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Åh ja. Det kan f eks være at du taster inn navnet på en klubb du er medlem i, og får tilbake en rabattkode du setter på bestillingen til en samarbeidende web-shop og får 10% rabatt el. på bestillingen. Rabattkupong på norsk. Jeg har tidligere bare modifisert et javascript som heter gatekeeper, men det er ikke egnet som modul i Joomla/Mambo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå