Kjellfh Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har to greie spm: Hvis jeg lager iso av en (orginal)musikk cd og senere brenner denne ut, vil det da bli noe (lyd)kvalitetsforskjell på de to cdene? Hvis jeg mounter denne isoen og spiller av denne i winamp f.eks, for jeg da optimal kvalitet på lyden? Veit det finnes enklere løsninger men uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ingen forskjell i kvalitet nei. Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ingen kvalitetstap nei, men selve rippinga er like fullt et usikkerhetsmoment (bruk Exact Audio Copy). lossless-komprimering (flac, wavpack e.l.) + evt. cue-sheet kan være en bedre løsning med hensyn til lagringsplass og kompatibilitet. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når du mounter cden vil du få like bra kvalitet som om du skulle spilt rett av cdèn... Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Tusen takk for kjappe svar! exact audio skal testes ut etterhvert=). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå