csm-101 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det var en tid det var stor forskjell, men den tiden er over! Var det ikke noen (hw.no?) som hadde en benchmark-test hvor de sammenlignet spillkort og "proffkort" og vel strengt tatt konkluderte med at proffkort er mye bedre på tunge grafiske 3d-ting enn spillkort, mens spillkort pussig nok var best på spill? Tror bakgrunnen for artikkelen/testen var det at fler og fler som driver med grafiske applikasjoner kjøper kraftige spillkort fordi de er billigere og i den tro at det er vel så bra som spesialiserte kort. Jeg finner dog ikke artikkelen, men er det andre som husker å ha lest den og evt. kan hoste opp en link? Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den testen du tenker på finner du på hwb.no : http://www.hwb.no/test/arbeidsstasjoner/st...losninger/21051 Lenke til kommentar
camorten Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei. Ser dette er en gammel tråd men jeg må kommentere. Har nå hatt min M90 dual core 2.0 ghz med NVIDIA Quadro FX 2500M, 2 gb ram i en mnd eller noe. Den er helt rå på spill! Video redigering går som en drøm! alt er bare helt konge! Strømforbruket er overraskende lavt. kan fint jobbe i 2-3 timer uten å lade, men når jeg spiller blir det for kortere. Gjetter på ca 1 time. Er nok en grunn for at jeg kjøpte 2 batterier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå