AndersT2 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvordan får man stilt Aspect-Ratio i Windows Media Player? Når jeg bruker VLC Player så er det kun høyreklikke og velg, men jeg finner ingenting i WMP. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 WMP er jo lagd for å være veldig brukervennelig så det er ikke sikkert det går ann, skal ikke si noe sikkert men tror ikke det. Noen grunn til at du ikke kan bruke VLC? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Jeg skal sette opp en HTPC for en kollega, og bruke for mange programmer blir nok litt vanskelig for dem. Så Jeg regner med kun å bruke WMP blir det letteste for dem. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du kan ikke forandre aspect ratio i WMP, den spiller bare filmen som den er. Bruk Zoom player, BS player eller Core Media player. De er alle 100 ganger bedre enn WMP og helt gratis. Lenke til kommentar
ronilse Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei, Det er faktisk mulig i WMP å gjøre dette, Gå inn på verktøy -> Enheter -> Sjerm -> Egenskaper. Hvor bra det virker må du nesten teste ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå