Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tja, er nok en del av det også. "Demo" er en forkortelse av "demonstrasjon". Er en grunn til at de finnes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det mye sånn "skvette-skreming" i dette spillet? 5851252[/snapback] Det skal eg jaggu love deg,men det er også en konstant truende feeling igjennom heile spillet, takket vere extremt vel utførte lydeffekter og musikk Elskbart til 1000 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Ja lyden var utrolig god! Jeg har surround-annlegget mitt godt plassert, så jeg får all lyd som den skal være når spill tilbyr god surround lyd. Condemned kan jeg si med handa på hjertet hadde den beste surround-lyden jeg har vært borti på LANG tid! Seriøst, det var flere ganger under demoen at jeg så opp i taket (i den virkelige verden), da jeg hørte dunking over meg (i spillet)! :!: Endret 1. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Så da kan du egentlig bare GLEDE deg 2k mye til du får fingra på retail Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er demoen sensurert? Mener det var mye mer gore og blod når man slo folk på det jeg har sett av videoer, enn det var på denne demoen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Synes det var dårlige lydeffekter når man slo folk med gjenstander. Eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tja, synes da ikke de var så dårlige, jeg. Noe jeg synes er virkelig teit, er når man blokkerer med pistolen. Hvem i huleste er det nå som lager en sånn lyd? Høres ut som noen holder på å trøkke en 30m lang påle inn i baken hans! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Synes det var dårlige lydeffekter når man slo folk med gjenstander. Eller er det bare meg? 5853366[/snapback] Høh? Er jo de saftige deilige "crunsch" lydene når man braker til skallen demmes Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Synes det var dårlige lydeffekter når man slo folk med gjenstander. Eller er det bare meg? 5853366[/snapback] Høh? Er jo de saftige deilige "crunsch" lydene når man braker til skallen demmes 5854079[/snapback] Hører ingenting jeg. Har spilt 360-versjonen masse, å der var det bra lyder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Høres nå ut som en lokal feil hos deg da. Jeg hører da lydene godt, jeg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når blir spillet gitt ut? Laster ned spillet nå og gleder meg masse til å få prøve det. Digg grafikk eller? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Grafikken er bra, for å si det sånn. Slippdato: 14. april 2006 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nja, forhånds bestilles da Skal se om PC'en takkler det. 9800 Pro, 2Gb Corsair XMS 3200C2, og XP2600+ @ 3200+. Klarte FEAR på 1280*1024 med alt på medium. Fikk eyecandy for å si det sånn Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fy faen dette spillet er fett! Ingenting er som den nydelige lyden med metall som treffer menneskekjøtt Løp og kjøp (når det kommer)! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 OnyX, med det oppsettet der skal du fint klare å spille Condemned. Er ikke sikker, men jeg hadde nå en følelse av at Condemned gikk mye bedre enn FEAR. Føles ut som om Condemned har fått en mye bedre kode eller noe sånn. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Wow, bra spill ja Det skal kjøpes, og grafikken var faktisk bedre, men dog ikke så krevende? Litt rart. Grafikken på menneskene er ikke all verden, ansiktene kunne vært bedre. Men er imponert over mobilen da, bruker 3G Intro var meget fin og ser veldig låvende ut. Minnet meg sterkt om filmer basert på samme situasjon. Et godt spill i alle fall. Flere som følte det samme? Endret 2. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Bedre programmering, koding og pussing har nok gitt spillet litt bedre flyt enn det FEAR hadde. Samme motor, bare oppdgradert. Introen var skikkelig gyselig, selv om at man ikke så noe fælt eller noe sånn. Minte meg om noe à la Se7en, egentlig. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Får ikke lyden til å funke jeg. Funker når spillet starter, under WB-introen og Monolith elns, men i selveste spillet funker den ikke :| Har update'a driverene osv, noen ideèr? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen andre som har problemer med å skifte oppløsning? Den står på 640x? default, og når jeg forandre så skjer det ingen ting. Hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg