Joachim_F Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Studioet bak F.E.A.R. kan det med å skremme vettet av folk, og her er en demo av deres neste spill. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Klarer ikke å laste ned fra Gamer, jeg. Når jeg trykker på linken står det bare å laster. Skjer ingen ting! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 spillets historie som en salig blanding av The Suffering, Fahrenheit og Call of Cthulhu. Noen av de beste moderne thriller\grøsser spillene som er laget, dette må bli bra. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 spillets historie som en salig blanding av The Suffering, Fahrenheit og Call of Cthulhu. Noen av de beste moderne thriller\grøsser spillene som er laget, dette må bli bra. 5844733[/snapback] Hmm, spillet fikk jo bare sånn helt OK anmeldelser, og var vel det lanseringsspillet til XB360 som solgte minst. Ikke rart at de lanserer til PC, altså. Men jeg syntes det ser skikkelig fett, ut så jeg må prøve... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Condemned var vel planlagt for PC før det ble gitt ut til X360? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Trodde det var et xbox360 exclusive spill egentlig jeg. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Nope..Condemned skal komme til PC og PS3. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 spilte det på xbox 360, og var kanskje det beste spillet jeg kjøpte til lansering, dog med noe begrenset levetid. Det store var jo å styre og slå med stikkene. Nysjerrig hvordan det blir på PC. Linken på Gamer. no virker ikke per i dag kl17:40. Dr Peedee Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Klarer ikke å laste ned fra Gamer, jeg. Når jeg trykker på linken står det bare å laster. Skjer ingen ting! 5844659[/snapback] firefox eller ie ? (eller noe annet) Jeg hadde samme problem med firefox 1.4 eller noe sånt på endel nedlastingslinker, før jeg oppgraderte til 1.5,,, da fixet det seg Endret 31. mars 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Eg har rundet dette på xbox, ett av de beste og mest uhyggelige spillene eg har spillt. En fantastisk opplevelse. Dette skal testet på PC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Condemned var vel planlagt for PC før det ble gitt ut til X360? 5845113[/snapback] De begynte på utviklingen av begge versjonene omtrent på samme tid. PC-versjonen skulle egentlig komme samtidig som 360-versjonen, men den ble utsatt til 2006. Jeg bruker IE, til den som spurte. Skal prøve å laste ned demoen på nytt nå. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 spillets historie som en salig blanding av The Suffering, Fahrenheit og Call of Cthulhu. Noen av de beste moderne thriller\grøsser spillene som er laget, dette må bli bra. 5844733[/snapback] Hmm, spillet fikk jo bare sånn helt OK anmeldelser, og var vel det lanseringsspillet til XB360 som solgte minst. Ikke rart at de lanserer til PC, altså. Men jeg syntes det ser skikkelig fett, ut så jeg må prøve... 5845048[/snapback] En av grunnene til at det solgte så lite var at det var veldig lite tilgjengelig.. Elkjøp tok det ikke engang inn. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Typisk. Endelig ferdig med å laste ned demoen. "Jippi", filen er korrupt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hmm, jeg kan ikke tro at dette bruker FEAR-motoren. Kjører på full grafikk, alt står på maximum, og alikevel går spillet like glatt som HL2. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Veldig fornøyd med optimaliseringen de har gjort på enginen ja, går som en drøm. Mye bedre enn FEAR. Deilig grafikk og. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 At dette spillet har solgt så lite kan skyldes to ting: 1. Dårlig markedsføring (noe som er snålt, da det er en "oppfølger" av F.E.A.R.) 2. FOLK ER FOR REDDE TIL Å PRØVE DET UT!! Jeg må bare si at denne demoen tror jeg var den definitivt første demoen jeg noen gang har prøvd som fikk meg til å tenke "Dette spillet MÅ jeg ha! Jeg må ha det NÅ!", og jeg følte straks trangen til å løpe ned på butikken og kjøpe det, selv om at det er over ei mil dit, og selv om at spillet enda ikke har kommet ut enda. For de som har sett Prison Break, 24, Lost, og andre slike serier, og har havnet borti episoder som slutter sinnsykt spennende, så vet de akkurat hvordan jeg føler det nå. Man må liksom foreta seg noe, gjøre noe for å få tiden til å gå raskere, eller for å få spillet raskere ferdig (sitter nesten og tenker på å donere penger til folka nå). Gleder meg som f***! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hr.Jenssen; du deg godt ved annskaffelse av dette konge spillet,utrolig bra SP,og om mulig en del bedre stemning enn FEAR Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Demoen funker ikke til meg, kræsjer ut til windows når spillet starter. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Med hvilken feilmelding? If any. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det mye sånn "skvette-skreming" i dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg