minsin Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei alle sammen. Jeg har en NGT 20Mbit ADSL2 linje der jeg ikke fikk mer en en ca 6-7Mbps ved trådløs overføring. Ville bare meddele at ved justering av Windows instillinger fikk jeg dette opp til en ca 12 Mbps. Det jeg gjorde var å laste ned et program fra denne siden www.unblocka.com som endret windows sine instillinger og ga meg en betydelig økning i trådløs hastighet. Programmet er og gratis.. Slet lenge med dette, håper dette hjelper andre som var/er i en lignende situasjon.. Heidå.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det en laptop eller en stasjonær maskin det er snakk om? Om det er en laptop kan du prøve å flytte maskinen så nær senderen som mulig og se om det blir bedre da. Hvor bra signal har du? Signalet har mye å si på overføringshastigheten. Jo sterkere signal jo bedre fart. Om du har mulighet kan du prøve med en litt bedre antenne. Du kan også prøve å bytte kanal i tilfelle det er andre som bruker samme kanal eller en kanal i nærheten. Noe mer er det egentlig ikke du får gjort. Hvilket utstyr har du? (trådløst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå