SiR0 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Med FlexiSpy kan du avlytte mobiltelefoner, smuglese SMS og overvåke samtalelogger. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 - Dette programmet installerer seg selv uten noen som helst indikasjon på hva det gjør. Når det først er installert på telefonen, er det dessuten helt bortgjemt fra brukeren, skriver forsker hos F-Secure, Jarno Niemela, i sin blogg.Huff, høres ut som programmet fra helvete. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ja, det her var skumle greier..! Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå hehe... tror forresten de gutta som lager det programmet bør være forberedt på noen søksmål etterhvert Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå 5844887[/snapback] Hehe, du også? Heldigvis er ikke dama så paranoid, tror jeg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 jeg stoler på dama mi 110%, så dette skremmer ikke meg. Heldigvis har hun ikke hørt om amobil.no, ellers kan dette være farlig. Neida... hehe... vi stoler på hverandre vi Lenke til kommentar
Hans Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå 5844887[/snapback] Hehe, du også? Heldigvis er ikke dama så paranoid, tror jeg. 5847615[/snapback] Hehe... Men best å være snill med hu fremover tror jeg.. Sånn for sikkerhetsskyld Men antivirus- programmene finner vel sånne programmer som her? Eller? Har ikke så mye erfaring med Symbian. OT: Sigmund_Freud - hvem tlf skal du kjøpe deg? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Aprilsnarr? godspeed: HVILKEN telefon Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Men antivirus- programmene finner vel sånne programmer som her? 5848183[/snapback] Skulle nesten tro dette automatisk havnet på lista over virustrusler og ikke vil la seg installere uten bråk fra antivirus-programmet, men kjenner heller ikke til Symbian særlig. Nettopp derfor jeg skal kjøpe meg en nå. OT: Sigmund_Freud - hvem tlf skal du kjøpe deg? 5848183[/snapback] Blir trolig en Nokia E60. Når jeg sier trolig er det fordi jeg har en tendens til å nesten aldri blir helt fornøyd med ting jeg kjøper. Siden E60 har RS-MMC, BT v1.2, joystick og mindre viktige hardwaremangler som GSM850 (selv trenger jeg ikke dette, men en business-telefon med respekt for seg selv har det) blir jeg litt skeptisk. Godt er det i hvert fall at jeg neppe kommer til å irritere meg over softwaremangler for denne telefonen har det meste av funksjoner (eneste er vel UMA?), muligheten til å legge til ting jeg føler mangler og en meget god skjerm å vise det hele på. Du kan lytte til samtalene, [..] lytte til mikrofonen på mobiltelefonen, selv når eieren ikke ringer med den.Dette må jo generere enormt med datatrafikk og vil være merkbart på avlyttedes telefonregning. Gir vel rom for søksmål utover frarøvelse av privatliv. Endret 1. april 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) første øyekast ser dette ut som en aprilsnarr ja, men når du ser alt arbeide som er lagt i dette, så tviler eg mer og mer på det. Men er dette et reelt program, så skal eg ha det kjekt vertfall dette står på vervata.com 01/03/2006 Vervata release FlexiSPY, the worlds first Discreet Remote SMS, Call , MMS, GPRS and Email Logger for Series 60 mobiles. Endret 1. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) første øyekast ser dette ut som en aprilsnarr 5849025[/snapback] Saken er vel også postet i går, så aprilsnarr tviler jeg den er ment som. Endret 1. april 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 ja, det her var skumle greier..! Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå hehe... tror forresten de gutta som lager det programmet bør være forberedt på noen søksmål etterhvert 5844887[/snapback] Det er jo strengt tatt ikke produsentes skyld om folk vil bruke dette programet med et umoralsk motiv. AtW Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er jo strengt tatt ikke produsentes skyld om folk vil bruke dette programet med et umoralsk motiv. 5850285[/snapback] Nei, men det er strengt talt ikke noe man bruker med annet enn et umoralsk motiv... Lenke til kommentar
cumbres2 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei. Kan flekiSPY innstalleres på iPhone? Eller når kommer en ny versjon som er i stand til det. Vennlig hilsen Øyvind Veholmen Lenke til kommentar
cumbres2 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei igjen. Spurte om flexiSPY kan installerese på iPhone.Eller om det kommer en ny versjon som er i stand til det. Min e-mail er [email protected] Vennlig hilsen Øyvind Veholmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg