Gå til innhold

Nytt om Half-Life 2-episodene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artikkelen snakker også litt om andre ting, og her røpes det at Gabe Newell drømmer om et tredjepersons taktisk spill som foregår i Half-Life-universet. Om dette er noe vi får se mer til i fremtiden, finner vi ut når den kommer.

Noe lignenes Ghost Recon eller Full Spectrum Warrior da eller? (Vet at ingen vet svaret, men vi kan spekulere litt)

Lenke til kommentar

jeg må innrømme at dette er jævla irriterende.

episode etter episode etter episode etter episode etter episode.

ingenting annet enn en ny måte å sope inn penger på, istedenfor å få et helt spill så får man ørten episoder som totalt sett inneholder et spill men som vi betaler det femdobbelte for.

Lenke til kommentar

med tanke på alle spisodene som vil komme ut blir det litt mye for oss som ikke har så mye inntekter :(

 

hl3 sin pris (med mindre de har lagt hl3 inn i hl2 edisoder da) vil sikkert være 600 de første månedene... Og eg akter ikke å vente til prisen synker.

 

 

Totalprisen vil vel være rundt 2000, noe som er litt mye for et spill! (Om de kommer episoder til hl3 da)

 

 

Her ble det litt rot, men håper de fleste forstod meg! Og til fjortissene; ikke begynn med "Whine da, kanke morra di betale?"

Lenke til kommentar

Personleg kjem til å hoppe over desse "mini-spela", og vente til HL3 kjem.

 

De to episodene som allerede er under utvikling hos Valve, utvikles av to forskjellige utviklerteam. Når Half-Life 2: Episode 1 er ferdigutviklet, vil teamet bak denne gå videre til Half-Life 2: Episode 3.

Dette er nok den beste måten å gjere det på. Akkurat sånn Arena.net gjer det med Guild Wars.

Lenke til kommentar
Håper for all del at episodene er sammenkjørte, og at de ikke blei altfor ulike til tross for at det er 2 forkjellige utviklerteam på de.

Men gleder meg stort til dette :)

5844500[/snapback]

Er det 2 forskjellige utviklerteam? Det høres ikke bra ut!

5845465[/snapback]

 

er ikke alltid det er samme teamet som gjør oppfølgere til spill som dem som laga det originale spillet. men kanskje noen av de samme personene blir med. er ikke uvanlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...