Gå til innhold

Battlefield 1942 henger

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som er litt kjedelig. alle 3d spill henger seg i W2k og WinXP, men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har et msi6378 hovedkort. palit daytona pci 3d kort (64mb, 400mx), 512mb ram og seagate 80GB hd. Er det noen som har hatt lignende problemer, men fikset det eller er det noen som har noen gode forslag til feilsøking. Begynner å bli lei av det her nå. w2k og winXP ligger forresten begge på disken. maskinen kjører helt stabilt med vanlig programvare eller spill som ikke krever 3d

*** Moderators anm: Kutt ut bruk av ørten utropstegn i overskrift. Post også tråder i riktig kategori! ***

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-27 12:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører directx8.1 og har installert nyeste driverne til nvidia. kan ikke komme på flere drivere det kan være interresant å installere, men kom gjerne med forslag :smile:

Jeg prøver vel egentlig det som er mulig å prøve i øyeblikket. har forsøkt å installere w2k på nytt, men har sett en del ting om w2k på nett som er litt avskrekkende med tanke på nvidia så jeg tenkte å gå for xp.

Lenke til kommentar
Quote:

bjojoi skrev (2002-09-26 23:15):

kjører directx8.1 og har installert nyeste driverne til nvidia. kan ikke komme på flere drivere det kan være interresant å installere, men kom gjerne med forslag :smile:

Jeg prøver vel egentlig det som er mulig å prøve i øyeblikket. har forsøkt å installere w2k på nytt, men har sett en del ting om w2k på nett som er litt avskrekkende med tanke på nvidia så jeg tenkte å gå for xp.

Har du installer sp3 til win2k og sp1 til xp.
Lenke til kommentar

tror det er sp3 og sp1 som ligger inne ja. vet ikke hva mer du ønsker å vite om hardware jeg. skjønner ikke helt relevansen, men det er chieftec strømforsyning og en plextor brenner + en gammel 24x cd rom av no slag. Innebygget skjermkort og nettverkskort i hovedkortet, men skjermkortet har jeg disabled i windows. åja, 1,1ghz Tb prosessor. Prøvde å sette ned oppløsningen, men nå klikket det faktisk i menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...