Gå til innhold

Finne igjen bilder som er borte

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på om dette ligger under riktig kategori, men prøver allikevel.

Kjæresten min har endel bilder på datamaskinen, og vil ikke høre på meg når det gjelder backup osv. Men nok om det.

Her om dagen skulle hun sortere bilder og dro derfor endel mapper over i nye mapper. Da hun dro mappen "januar 06" inn i mappen "bilder 06" fikk hun beskjed om at hun ikke kunne slette de bildene fordi de var i bruk, eller noe sånn.

Mappen "Januar 06" ligger der enda, men det står at den er 0kb, og det finnes ingen skjulte elementer i den. Det ligger heller ikke noen elementer i papirkurven.

Det jeg da lurer på, er om det finnes noen programmer, som er gratis, som kan finne igjen bildene hennes?

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, ikke bruk datamaskinen mer enn du må, og ikke kopier/legg inn filer på den mer enn absolutt nødvendig.

installer så et recovery program (helst på en separat disk om du har det), slik som f.eks. getdataback.

http://www.runtime.org/

Det finnes også gratis alternativer til dette, kanskje noen kan gi deg en spesifikk link for et sånt alternativ. Getdfataback trial versjonen vil ivherfall vise deg om du i det hele tatt klarer å finne fram bildene igjen. Jeg mener bare at trial versjonen ikke vil la deg gjennopprette uten en gyldig lisens. DU kan jo starte der og se om det er noe igjen å redde ihvertfall...

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...