TRS Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg leser ofte her at noen sier DEN shopen har suveren service også kommer en annen DEN suger osv osv..........jeg har selv vert med på dette Jeg har som alle andre postet mangen dumme post :smile: men man lærer av sine feil. Så over til det jeg skulle si..... Det er jo åpenbart at alle her har sine egne meniger om hvilken som helst web-shop de har prøvd........det er jo selvfølgelig lov......men hva om dere lister opp de 3 dere synes er best og gjerne grunne det? Uten noen "krangling" eller noe slikt, så kan vi se etterhvert hvem som kommer best ut :smile: Her er mine favoritter: 1. Multicom (ikke de billigste men suveren service og levering) 2. Microplex (mye bra utstyr.....rask levering og god service) 3. PSdata (heller ikke de rimeligste men har god service og bra levering) Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kjempegenial?????.........har ikke fått svar fra multicom enda!....Sendte mail 27/8! Dette blir vanskelig! Alle innlegg er jo etter egen erfaring!.....Kanskje verstingliste?...for DEN vil ingen være på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå