Gå til innhold

Nettlinje programvare hjelp?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes et program som kan begrense hvor mye bittorrent stjeler av linjen? For uansett hvor mye jeg laster ned, om det er 5 eller 500kb/s så går andre nettprogrammer og spesielt firefox mye mye saktere. den spiser alt den kan av linje uansett.. Så noen som vet om et program som kan begrense bittorrent til å bare bruke 3/4 av linken min eller noe sånt? Jeg har 4MB sdsl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det finnes et program som kan begrense hvor mye bittorrent stjeler av linjen? For uansett hvor mye jeg laster ned, om det er 5 eller 500kb/s så går andre nettprogrammer og spesielt firefox mye mye saktere. den spiser alt den kan av linje uansett.. Så noen som vet om et program som kan begrense bittorrent til å bare bruke 3/4 av linken min eller noe sånt? Jeg har 4MB sdsl

5844213[/snapback]

Hør på Wipeout... stiller du torrent klienten til å bruke ca 80% av oppfarten din, er det ikke noe problem å surfe.

Og bruker du uTorrent istedet for f.eks Azureus (som bruker sykt med minne), vil det også gå litt lettere.

Endret av Wave
Lenke til kommentar
Jeg  bruker bitlord og det fungerer fint i forhold til minnebruk. Men jeg har allerede opphastigheten begrenset fra før av men den spiser uansett alt av linje jeg har :/

5852281[/snapback]

Har du prøvd forskjellige bittorrent klienter? Andre browsere? Høres ut som det er et problem mellom Firefox og Bitlord muligens... snodig problem. Du er helt sikker på at Bitlord ikke får hele linja di å boltre seg på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...