Pivotal Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Noen som vet om det finnes et program som kan begrense hvor mye bittorrent stjeler av linjen? For uansett hvor mye jeg laster ned, om det er 5 eller 500kb/s så går andre nettprogrammer og spesielt firefox mye mye saktere. den spiser alt den kan av linje uansett.. Så noen som vet om et program som kan begrense bittorrent til å bare bruke 3/4 av linken min eller noe sånt? Jeg har 4MB sdsl Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Net-Limiter er det du ser etter. Finner det sikkert på google Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 De fleste torrentprogrammene har egne instillinger for hvor mye som skal ned/opp også. Lenke til kommentar
Wave Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Noen som vet om det finnes et program som kan begrense hvor mye bittorrent stjeler av linjen? For uansett hvor mye jeg laster ned, om det er 5 eller 500kb/s så går andre nettprogrammer og spesielt firefox mye mye saktere. den spiser alt den kan av linje uansett.. Så noen som vet om et program som kan begrense bittorrent til å bare bruke 3/4 av linken min eller noe sånt? Jeg har 4MB sdsl 5844213[/snapback] Hør på Wipeout... stiller du torrent klienten til å bruke ca 80% av oppfarten din, er det ikke noe problem å surfe. Og bruker du uTorrent istedet for f.eks Azureus (som bruker sykt med minne), vil det også gå litt lettere. Endret 1. april 2006 av Wave Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Jeg bruker bitlord og det fungerer fint i forhold til minnebruk. Men jeg har allerede opphastigheten begrenset fra før av men den spiser uansett alt av linje jeg har :/ Lenke til kommentar
Wave Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg bruker bitlord og det fungerer fint i forhold til minnebruk. Men jeg har allerede opphastigheten begrenset fra før av men den spiser uansett alt av linje jeg har :/ 5852281[/snapback] Har du prøvd forskjellige bittorrent klienter? Andre browsere? Høres ut som det er et problem mellom Firefox og Bitlord muligens... snodig problem. Du er helt sikker på at Bitlord ikke får hele linja di å boltre seg på? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 har nå prøvd utorrent uten noen forskjell der, og jada har stilt inn hastighetsbegensing der også. btw: er ikke firefox som er problemet, samme skjer med alt annet som bruket nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå