F.V Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei, Er det ein webshp i Norge som selger AC-Ryan AcrylPanel? I så fall kvar? Eg har bruk for 8mm - 480x480mm Black Glass. Eg veit neshop.no hadde det før, men dei har ikkje det no.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Sota glass får du hos glassmester'n Eller så har jo blackdog-pc.com det da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Glassmestere har litt av hvert skal jeg si deg. Ofte kan du få plexi og UV-plexi til billig pris pga. at glassmestern definerer det som ubrukelig avkapp... Å bestille fra utlandet er jo litt kronglete! Send en mail til AC-Ryan å spør hva som er mest hensiksmessig for deg å gjøre i situasjonen din. De burde kunne hjelpe. Kanskje en nettbutikk i Danmark eller Sverige? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Støtter Glisevask der. Men du kan med stort hell også ringe noen som driver med Plastproduksjon. De har nok mere avkapp enn Glassmestere, det er i hvertfall min erfaring. Jeg fikk en NY plate av en lokal produsent etter at formannen på verkstedet der hadde kappa i en frosta 10mm plate som var definert som avkapp. :!: Dumme meg som ikke sa at jeg kunne hatt bruk for den også, men det er et eller annet med å ikke virke grådig også da... Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå