Cowboystrekk Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...s&sbc=precn_m90 Sjekk hva 4 GB ram koster sammenlignet med 1 GB ram, et pristillegg på litt over 65.000,-! Dette kan da umulig være seriøst? Hva lager dell rammen sin av? platinum? http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...=precn_m65&fb=1 Denne er forsåvidt også ganske drøy, nesten 27.000,- i tillegg for 3 GB minne mer, såvidt jeg vet benytter M90 og M65 seg av ca samme minnemoduler, hvordan kan det da ha seg at samme oppgradering til M90 er 38.000,- dyrere? Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skjønner hva man mener med at det er ekstrautstyret de tjener penger på.. hehe.. Men denne gangen var de kanskje litt veeeel grådige! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 La merke til det jeg også. Men det er mye morsommere når de gjør feil andre veien, slik at ting blir billigere! Har skjedd en del ganger det også.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Riktig nok er ram til bærbare dyrt og 2GB brikker gjør det ekstra dyrt men det får være grenser. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg solgte bilen min i går for å kjøpe mer RAM til pcen.... Fikk 60000 kroner for bilen... hadde ikke rå til oppgradere... damn... Hehe... Skjerp dere dell! denne prisingen var latterlig! Jeg skjønner at dere har feilpriset varen... en null for mye kanskje Endret 31. mars 2006 av AMDXP Lenke til kommentar
twb Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Menneskelig feil skjer jo av og til. Dette slår ut begge veier, i fjor var det flere her på forumet som fikk seg veldig billige i9300 pga feilprising ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå