oceana Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 er rimelig n00b på bærbare i grunn, så derfor lurer jeg: er det best å kjøpe en flett ny til 18-20k, eller heller kjøpe en hakket dårligere til 10k? hva kan man si "lønner seg" i forhold til hva en pc koster idag og hva den koster om 1 år? er en pc til 10k liksom grovt betalt, når du kan betale 5-6k mer og få 700-1000 MHz mer, mer gfx-kort, ram, hd osv? har lyst på en bærbar, men lurer på om det er nødvendig på punge ut med så mye(15-20 000) når den for det meste skal brukes til skriving og mindre krevende apps... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Dersom du skal bruke maskinen til det du nevner, holder det i lange baner med en billig maskin. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 hm, regnet i grunn med det svaret...har inntrykket av at bærbare holder seg ganske godt i pris i grunn, ihvertfall i mid-end delen av markedet...så derfor: hvilke pc'er til 10-11.000 er best pr dags dato, hvem er forventet å synke mest i løpet av en mnd osv? all info / url /tips om kjøp er kjekt, jeg vil lære :smile: (og muligens ha meg en bærbar:P) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Her må jeg si at jeg er blank. Kjenner ikke markedet godt nok til å gi deg et svar. Men jeg ville nok ha kjøpt en liten og lett maskin. Ikke et stort beist på 3+ kilo. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå