eigan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei Kan noen gi respons på min "kamerats" hjemmeside(han gidder ikke lage bruker!) LinkNexon Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Headeren var fin. Har han laget den selv? Bestem deg for et språk. Når du skriver "gjestebok" og "linker" -- hvorfor skrive "photo"? Synes det var litt dårlig skille mellom høyre og venstre spalte. Kanskje kan du bruke en annen type overskrift eller noe slikt for å skille dem bedre. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Hei Ja han har laget den selv ja. Takk for kommentarer :!: (skal be han lage bruker..) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hm... Greit dette, men han har glømmt doctype. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bra greier dette. Typografien kan forbedres litt, headerne bør forandres litt på. Enten font, størrelse e.l., jeg klarer ikke sette fingern helt på hva det er. (Altså Nyheter, Informasjon, Stem) Litt større margin/padding på bunn av headeren. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Bra saker dette her. Likte headeren og menyen veldig godt. Men du kunne kanskje (vet ikke om det blir bra) ha titelen i headeren sånn at headeren har en funsjon og ikke bare er plasert der fordi det er en fin ting å se på. Det under er også i å for seg greit, men med de samme fargene hele tiden ble siden litt kjedelig og tam. Jeg syns du brude sprike opp siden med litt mer variert fargebruk (trenger ikke være så veldig forskjellige farger) og litt forskjellig skrift i margen/menyen til venstre og at du burde skille menyen/margen bedre fra artikkel området ved f.eks. å bruke en annen farge i menyen/margen eller en linje mellom dem. EDIT: Fint om du hadde et favicon og ikke det stygge start ikonet. Siden ser litt proffere ut med det. Endret 31. mars 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå