bjorna Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei Jeg har en Acer TravelMate 290E hvor touchpaden har sluttet å virke. Jeg har ingen anelse på hvorfor den har sluttet å virke, jeg skrudde på dataen i dag og da virket ikke touchpaden. Jeg greier meg foreløpig med en usb mus, men det hadde vært greit å få fikset touchpaden. Problemet er at jeg finner ikke touchpaden i innstillinger for mus heller. Og for å få innstallert driverne (ifølge readme teksten som følgte med driverne) så må jeg velge touchpaden i innstillinger for mus. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal komme meg ut av denne uheldige situasjonen? på forhånd takk Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei Jeg har en Acer TravelMate 290E hvor touchpaden har sluttet å virke. Jeg har ingen anelse på hvorfor den har sluttet å virke, jeg skrudde på dataen i dag og da virket ikke touchpaden. Jeg greier meg foreløpig med en usb mus, men det hadde vært greit å få fikset touchpaden. Problemet er at jeg finner ikke touchpaden i innstillinger for mus heller. Og for å få innstallert driverne (ifølge readme teksten som følgte med driverne) så må jeg velge touchpaden i innstillinger for mus. Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal komme meg ut av denne uheldige situasjonen? på forhånd takk 5843823[/snapback] Prøv å installere synaptics, du finner linken her http://www.synaptics.com/support/drive.cfm Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg beklager men det virket ikke, men jeg tror jeg vet hvorfor. I innstalasjonen sto det at det virket kun dersom windows hadde gjenkjent maskinvaren, noe som windows ikke gjør. Det som er saken er at jeg finner ikke touchpaden i windows. Lenke til kommentar
iracia Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Som en siste utvei funker formatering fint, jeg har egentlig ingen andre forslag. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 En av brukerkontoene på min laptop hadde dette problemet, mens på min konto fungerte den som den skulle. Ikonet til touchpad-programmet lå i sys-tray på begge kontoene. Jeg løste problemet ved å gå inn i taskmanager og manuelt avslutte og restarte den exe-fila det gjaldt. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har nå formatert maskinen og innstallert windows på nytt, men desverre virker det ikke enda Er dette en garanti sak da? Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har du installert drivere for den USB-musa? Kan hende de to driverne ikke går helt bra sammen.. Lenke til kommentar
Expence Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har et lignene problem! bare at når jeg starter min bærbar etter en liten stund 2-5 min så låser tastaturet seg helT! :O kansje det har noe med prosesoren og gjøre at den blir for varm eller noe sånt.. her er en link til bærbaren min så dere kan se på den! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313080 Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Av en eller annen grunn har touchpaden begynt å virke igjen. Jeg har ikke peiling på hva jeg gjorde som fikk den til å virke igjen. Det eneste som jeg vet jeg har gjort er å reinstallere pcen, men da virket det ikke med en gang, men i dag når jeg skrudde på maskinen virket den igjen. Merkelig Jaja satser på at den virker lenge i denne perioden, dersom ikke går maskinen rett til elkjiip for reperasjon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skrur du på touchpaden i det hele tatt da? Det er en knapp som man kan skru av/på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå