Gå til innhold

Fra non-stop til Tele2 Champion ?


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er et greit valg?

 

tele2 har lave ringe priser 54 øre minuttet...

 

synes non stop begynner fort å bli dyrt dersom jeg ringer litt med abonnementet. 299; bare for å ha det liksom!

 

noen som har erfaring med tele2 champion?

 

er det noe annet å annbefale?

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme dekning i Norge ihvertfall, i Sverige bruker de eget nett.

 

NetCom har jo smarttalk som går ut på nesten det samme, i tillegg slipper du innmeldingsavgiften (som Tele2 skal ha). Her har du også tilgang til datamania og smsmania.

 

Men Telenor har vel "billig" abbonement de også mener jeg å huske, men kanskje ikke like bra.

Lenke til kommentar

netcom er ikke aktuelt, de skal ha 90; i mnd uannsett om forbruket er så mye/ lite. pluss at jeg liker ikke netcom! :tease:

 

Telenor er dyre... allstar er oki men ikke "bra"...

 

ønsker kjent opperatør, ikke sånn småselskaper, så da er det egentlig bare tele2 igjen som er "greit".

 

jeg skriver ca 300 meldinger i mnd og ringer ikkenoenting nå pga. det er svindyrt å ringe med nonstop.

 

får jeg 54 øre minuttet ringer jeg nok mere... kansje en time i mnd?

Lenke til kommentar
netcom er ikke aktuelt, de skal ha 90; i mnd uannsett om forbruket er så mye/ lite. pluss at jeg liker ikke netcom!  :tease:

 

Telenor er dyre... allstar er oki men ikke "bra"...

 

ønsker kjent opperatør, ikke sånn småselskaper, så da er det egentlig bare tele2 igjen som er "greit".

 

jeg skriver ca 300 meldinger i mnd og ringer ikkenoenting nå pga. det er svindyrt å ringe med nonstop.

 

får jeg 54 øre minuttet ringer jeg nok mere... kansje en time i mnd?

5843810[/snapback]

 

 

Tele2 Champion så må du betale 69 kr uansett, begge er nesten like snakk om noe øre forskjell på prisene, ettersom du hadde non stopp så regenr jeg med du sender mye sms, da kan du abbonere på smsmania og sende 2000 sms for 200 kr pr måned er jo greit deal. du betaler da bare 100kr ettersom du uansett hvor mye forbruk må betale 99 kr så det blir nesten gratis 2000 sms.

Lenke til kommentar

Bra du fant noe mer lønnsomt :) Angående småselskaper så er det ikke noe å være redd for. Noextras har 40000 kunder, noe som ikke er så veldig lite, talkmore har f.eks langt færre. Noextras er eid av agder energi (et avNorges største energiselskaper) og såvidt jeg vet er onecall eid/delvis eid av hafslund som og er et stort selskap som trolig er varsomme med sine investeringer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...