Hidden Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 http://www.fileplanet.com/files/110000/113089.shtml Sjekk vannet! Og eksplosjonene som speiles i bølgene.. sjekk ubåten, flyene som styrter mot torpedobåtene med et hyl som fikk meg til å fryse på ryggen.. Fy fader det ser så bra ut! OMG er mer dekkende.. Skyggene på flykroppen beveger seg riktig i realtime, kanontårnene på båtene spytter ut ild når de leverer sine ladninger, og utblåsingen reflekteres i vannet, helt fantastisk. Jeg reagerte litt på at kanonene ikke trekker seg inn i avskytningsøyeblikket, men det kommer sikkert i retailen. Men uansett, det ser fantastisk ut.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 skal kanonene trekke seg inn når de skyter da? når kommer spillet ut? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 de trekkes ikke inn, men skyves inn av rekylen, rekylkraften tas opp av store buffere. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Jada jeg mente skyves inn.. :razz: selvfølgelig er det p.g.a. rekylen. Som sagt, de er statiske i filmen, ihvertfall det jeg så, håper det blir gjort noe med i retail. Det er et strategispill da, noe man raskt ser på den alt annet enn realistiske fysikken. Men grafisk sett ser det ut til å bli en perle :smile: Vet ikke når det kommer ut. Man ser en info screen på slutten, men den forsvinner så raskt at man ikke rekker å se hva som står der før "Bink" splash screenen kommer. Blir sikkert noe i samme gate som "Generals" fra Westwood, bare at her er det mer realistisk. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Last heller ned her så slipper dere å stå timesvis i kø. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Grafisk ser spillet helt glimrende ut, gjenstår og se spillemessig selvfølgelig. Her finner dere linker til bl.a. de som lager spillet og releasedatoer (ingen releasedatoer er fastsatt enda) Driver å laster ned 640x480 traileren nå...men 102MB! Denne bør være bra...takk og pris for 2mbit inn nå! Bra at du satte inn 3D gamers linken Clintern...FilePlanet kan **** ** ****! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 00:35, skrev RogueFreak:Bra at du satte inn 3D gamers linken Clintern... AOL. Men det gikk ikke så kjapt at det gjorde noe da... Får håpe Itavisen eller.no legger den ut. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ok, den var verdt det!! Må være noen muligheter for å bruke den 3d enginen i flysimulatorer osv. senere også? Brukte Indiana-linken hos 3D gamers, men den var tregere enn vanlig nå (lå på kun 150kbps). Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 jaha var dette noe og skryte av da? ser ikke noe her foruten den lille snutten hvor du ser korvettens siluett i vannet som er noe bedre enn hva som har vært. Og så hvorfor bombarderer en amerikansk korvett en annen amerikansk korvett ? og hvorfor skyter japanske fly ned japanske fly?. og i dagens tekniske framsteg burde mann da sett folk løpe rundt på dekket. Lenke til kommentar
wise Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 08:51, skrev sjantiok:Og så hvorfor bombarderer en amerikansk korvett en annen amerikansk korvett ?og hvorfor skyter japanske fly ned japanske fly? mest sannsynlig fordi det er en teknologidemo, og utviklerne hadde ikke andre modeller klare? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 08:51, skrev sjantiok:jaha var dette noe og skryte av da?ser ikke noe her foruten den lille snutten hvor du ser korvettens siluett i vannet som er noe bedre enn hva som har vært. Og så hvorfor bombarderer en amerikansk korvett en annen amerikansk korvett ?og hvorfor skyter japanske fly ned japanske fly?.og i dagens tekniske framsteg burde mann da sett folk løpe rundt på dekket. Uff... folk skal seff kverulere på alt! ;=) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 noen forstår visst ikke konseptet "Technology demo"... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 er det strategi spill det er så forsvant det gode inntrykket jeg fikk av og lese threaden her. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Jaha, hvorfor? Er det forbudt å lage et strategispill med god grafikk? Sorry, skjønner ikke helt hva du tenker på. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ser jo meget bra ut dette!!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-28 00:26, skrev Hidden:Jaha, hvorfor? Er det forbudt å lage et strategispill med god grafikk?Sorry, skjønner ikke helt hva du tenker på. neida, jeg tror det er lovlig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeu, de kanonene irriterte meg litt. Men blir nok forandra på fullversjonen. Men hmmm.. åssen blir gameplayet i det spillet? Bølgene var utrolig bra lagd. Det beste jeg har sett. *bli sjøsjuk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå