ErlendTheBackflip Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei. Trenger hjelp til å lage en logo til Team Dumb Ass. Det er 3 ungdommer som gjør dumme ting. De vil ha en tøff logo med tøff skrift! Håper på svar! PspErlend. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kan du venlegst spesifisere kva som er "kult"? Det kan jo kome nokon og seie: "WAO! Gammaldans er kult. Eg lagar ein gammalans-logo til han!" Genialt! Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 De leker nesten Jackass for å si det sånn ,de liker å få ondt.. Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 ja noe slikt ja. Men vil helst ha med farger og slike ting. Effekter på teksten. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ja noe slikt ja. Men vil helst ha med farger og slike ting. Effekter på teksten. 5844926[/snapback] Du må nesten si hvilke farger du vil ha da... Jeg er ikke så flink, men jeg kan se hva jeg får til Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Laget enda en til deg med litt farger og effekt på skriften.. Fikk ikke tid til noe mer.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Lagde en litt grungy og slitt logo på noen minutter. Noe sånt du kunne tenke deg? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvis du ikke har funnet noe enda kan du søke på download.com. Jeg finner myyye jeg trenger der! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå