GoUrmet Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hei, jeg har følgende spørsmål Er Soul trap en Spell man lærer? Hvor kan jeg lære det? Hvilken magiske Skole er den i? feks: Conjuration, Illusion, Hvordan bruker jeg det? På forhånd takk Edit: Hvordan bruker jeg det? Endret 31. mars 2006 av GoUrmet Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Soul Trap er en spell man lærer, tilhører Mysticism og kan læres hos Mages Guild i Leyawiin. Man bruker den slik at man kaster den på en mob, dreper moben innen effekten går ut, og deretter havner sjelen dens i en av dine tomme soulgems, såfremt de er store nok for den respektive sjelen. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er det forsatt sånn at du kan tjene store summer på å bruke denne moteoden! Husker ikke helt hvorfor man brukte soultrap, var det fordi man kunne bruke de når man skulle enchante våpen og den slags? Husker iallefall at jeg brukte en del tid på å fange sjeler, for å så gå til den lokale butikk for å selge for store summer, går dette forsatt i Oblivion? Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Hvor mye "skill" trenger man i mysticsm? Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Soul Trap er en spell man lærer, tilhører Mysticism og kan læres hos Mages Guild i Leyawiin. Man bruker den slik at man kaster den på en mob, dreper moben innen effekten går ut, og deretter havner sjelen dens i en av dine tomme soulgems, såfremt de er store nok for den respektive sjelen. 5843189[/snapback] Blir soulgemmen brukt opp når man fanger en soul i den elelr kan man selge soulen og fylle opp gemmen på nytt?? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når en sjel er fanget i en soulgem, så er denne spulgemen "oppbrukt". Dvs. du får ikke til å fjerne sjelen og beholde soulgemen. Det er dog _ett_ unntak: Azura's Star Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvor mye "skill" trenger man i mysticsm? 5843267[/snapback] Du trenger 25..... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Soul Trap er en spell man lærer, tilhører Mysticism og kan læres hos Mages Guild i Leyawiin. Man bruker den slik at man kaster den på en mob, dreper moben innen effekten går ut, og deretter havner sjelen dens i en av dine tomme soulgems, såfremt de er store nok for den respektive sjelen. 5843189[/snapback] Blir soulgemmen brukt opp når man fanger en soul i den elelr kan man selge soulen og fylle opp gemmen på nytt?? 5843277[/snapback] man selger ikke soulgems, det er en billig måte og lade opp magiske våpen Lenke til kommentar
roolf Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 En enkel måte å soul trappe er å få tak i et slagvåpen (sverd el.) som er enchanted med soultrap on touch for x sec. Da kan du denge motstanderen litt med et vanlig våpen til han er nesten død. Så bytter man til nevnte slagvåpen og gir dødsstøtet slik at soulen blir trappet. Brukte dette trikset mye i Morrowind. Men siden man kan kaste spells direkte uten å legge ned våpenet i Oblivion er det kanskje like lett å ha et soul trap spell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg fant et sverd i en dungeon som var enchanta med Soul trap... digg egentlig, men hva kan jeeg bruke Soul gemene med souls i til? annet en å lade opp våpen med... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg fant et sverd i en dungeon som var enchanta med Soul trap... digg egentlig, men hva kan jeeg bruke Soul gemene med souls i til? annet en å lade opp våpen med... 5844480[/snapback] Jeg også! "Myrdet" en kvinnelig umbra. og tok umbra sverdet hennes! (Level 17) Er selv lvl. 9, so det er et ekstremt bra våpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå