Niqābninja Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Syns de pakkene er dritirriterende, jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 De blir irriterende når du er nede i en 5-6 stykk igjen i pakka. Da begynner den å krølle seg og knekke røyken min... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Digger soft pack jeg Men hater at det ikke er filter på South State soft packen, brenner i halsen Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Digger soft pack jeg Men hater at det ikke er filter på South State soft packen, brenner i halsen Uten filter er jo best :-) Mere smak :-) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvor mye koster Eventyr rulletobakken og hvordan er den? Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei, jeg og en kamerat hadde en diskusjon om sigaretter uten filter fortsatt finnes i Norge. Jeg har aldri sett det, men han påsto at et eller annen type Camel ikke hadde det. Finnes det fortsatt sigger uten filter? Isåfall hvilket merke? Håper på svar. PS: Rullings telles ikke. Det er sikkert altfor sent å svare på det, men gjør det alikavell. Det finns Camel uten filter. Kjøpte det på svenskebåten mellom sandefjord og strømstad en gang. tror bare den het camel - non filter elns. blir jo helt annen smak, men var ganske god. det som irrer var at kvaliteten på papirer var litt laber så etter en stund hang den seg fast i leppa og gikk litt i oppløsning sikkert bare jeg som sikla for mye <3 av det som selges vanlig i butikker så finns det jo south state, som er uten filter hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Samt at det finnes Pall Mall uten filter, også er vel Teddy uten filter. Lenke til kommentar
mancala42 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor får man tak i filterløse sigaretter? Skulle elsket å få tak i en pakke filterløse kameler! =) Men alle merker går, er nysgerrig på smaken Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om man lurer på smaken er det jo bare knekke filteret av en filter sigg? Ellers selger de røyk uten filter der i selger røyk med filter.. PallMall f.eks solgte vi på Rimi når jeg jobbet der husker jeg. Eller så er det jo altids diverse tobakks sjapper som har litt bedre utvalgt av spesielle sigaretter. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) 3 kjappe. Finnes det tobakk uten nikotin? Hvilke merker ha tobakk uten tilsetninger? Vet Prince har en grønn uten noe tilsatt. Noen som vet hva den koster? Endret 26. mai 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tobakk uten nikotin har vel aldrig helt tatt av, men vet det finnes. Kan desverre ikke si jeg kjenner til noen som selger det pr dags dato, men vet det var og kjøpe på nettet en periode for et års tid siden. Regner med et det er Prince First Cut du tenker på. Tror ikke det er noen store forskjeller i prisen på de her pakkene, men mulig de ikke er like vanlige og ha inne på lager hos de vanligste butikkene. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ingen her inne som røyker Rød ferdigsydde? Mixer rundt på Rød ferdigsydd, Rød Prince, Rød 3, Gul 3 og Petterøe's 3. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har tidvis røyka Rød ferdigsydd om de ikke har hatt mer Petterøe's ferdigsydd igjen, men nå for tiden går det mest i Paramount. Blod-prince har jeg aldri vært fan av, syns ikke noe om ettersmaken. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da har vi litt omvendte meninger, for jeg røyker ikke Petterøes ferdigsydd nettop pga ettersmaken Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor mye er det egentlig for en pakke med rullings og rullepapir? Er det en type som heter Rød 3? Mente jeg fikk det av en kompis engang og det var ganske godt^^ Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Finnes Black Devil i Norge? isåfall hvor? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor mye er det egentlig for en pakke med rullings og rullepapir? Er det en type som heter Rød 3? Mente jeg fikk det av en kompis engang og det var ganske godt^^ Rundt 170-180 kroner her jeg bor. Ja, er en type som heter Rød 3, temmelig god. Selv om jeg foretrekker Gul 3. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Takker for svar hva er forskjellen på gul og rød? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Rød er sterkere, og Gul smaker bedre i min mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ok . Er rullings noe dyrere på bensinstasjon enn på vanlig butikk? Mange spørsmål her nå Endret 14. juni 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå