Republic3D Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg røyker Lucky Strike og Camel. Liker tyrkisk/amerikansk tobakk best. Marlboro bare knekker og er for parfymert, Prince Rød er for sterk, og Prince mild får jeg dårlig ettersmak av. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Røyker vanlig Prince, Petterøes når jeg sitter hjemme og har tid til å rulle. Om jeg skal nevne noe jeg IKKE liker er det Marlboro og Lucky... Marlboro har en "sur" smak og Lucky smaker rett og slett urin. Camel er ganske god, men tobakk skal smake tobakk og ikke noe annet. Prince Mild er god, men det lukter så drit. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 går i Lucky når jeg kjøper røyk på butikken , men for det meste er det L&M det går i , sparer så masse penger på det Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kjøper røyk i Sverige da vett... Da sparer du hvertfall pæng Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hvist du ser på l&m pakken er det ikke akkurat norsk på den den er noen % billigere en "norsk" røyk Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Røyker ene og alene Petterøes Blanding 3 rullings jeg. Blir helt ødelagt i halsen av ferdiss, og ikke er det noe godt heller. Men når det er situasjoner som krever ferdiss, så går det enten i Lucky Strike eller Petterøes. Av snus er det kun Metropol! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Forstår egentlig ikke folk som kan sammenligne LM og Marlboro. Marlboro er igrunn ett av de eneste merkene jeg holder meg til og syns alt det andre smaker rart. Men holder på å slutte å røyke både hasj og vanlig tobakk så noe videre diskusjon ser jeg på som lite nødvendig Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvirker som omj eg har totalt motsatt smak av alle andre her Jeg røyker nesten kun bare Marlboro, petterøes noen ganger og Prince til nød. Og hva er det med at "nybegynnere" og partyrøykere nesten bare røyker Lucky strike? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg tror ikke denne tråden blir like populær som snustråden, siden alle vet at røyking er shikkeli shikkeli teit, og snus er shikkeli shikkeli tøft! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvirker som omj eg har totalt motsatt smak av alle andre her Jeg røyker nesten kun bare Marlboro, petterøes noen ganger og Prince til nød. Og hva er det med at "nybegynnere" og partyrøykere nesten bare røyker Lucky strike? 5854512[/snapback] Fordi det er en mild smak, akkurat som Camel. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kek? Lucky Strike er jo parfymert som fan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kek? Lucky Strike er jo parfymert som fan. 5854990[/snapback] Synes den er mild jeg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Syntes lucky er mild, røyket det mye i starten, men smaker liksom så rart... Men det verste jeg har smakt er dunhild, eller hvordan det nå staves Husker jeg greide å kjøpe en kartong med det da jeg var i syden og på fylla pakkene var så morsomme... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 du røyker vel hasj? ut i fra bildet ditt... nei, de fleste holder seg vel til et merke. Selv røyker jeg Marlboro. 5843131[/snapback] Oh dægen! Den er laget med Photoshop-brush (medfølgene med pakken). La ikke merke til det før nå Men røyker ikke noe jeg da. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg foretrekker lucky.. Men rød, petterøes og rød3 er godt det også.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Den tiden jeg fant ut at jeg var lei av å røyke, så prøvde jeg det meste av merker som fantes, både fra Lidl og vanlige butikker. Rød og Blå Strek var vel den beste rullingsen. Mens Barclay var den beste filtersiggen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 marlboro eller marboro light når tiden er inne peterøes og lucky når det er nød Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Går som regel i Camel å Prince. Marlboro, LM, Level og diverse smaker forferdelig! Røyker egentlig Rød3, men når jeg kjører bil så er det lettetst å ha sigaretter liggende.. 5844045[/snapback] Har du ordnet deg en saab bård? Camel og prince? De to hører jo ikke sammen i det hele tatt jo i smak. Røyker selv camel, vanlig og intet mere. 5844065[/snapback] 1987 Saab 9000 2.0i 16v aka Saabina aka kosebilen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 røyker bare på fest, hakke peil på ossn merke eller type. aldri rullings da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå