Moff Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Røkte 4 sigaretter på Hovefestivalen som var nå for en uke siden. For hver sigarett begynte ting å spinne og perspektivet skli frem og tilbake også kjentes det som at elver rant gjennom låra mine - Fra tærne og opp i brystkassa. Kjente meg veldig brisen og sjanglet avgårde da jeg reiste meg for å gå. Var edru og det jeg røkte var ikke joints, var Prince / Benson & Hedges og Malboro. Spiser veldig lite for tida, så nikotinen funker kanskje bedre pga. det. Også har jeg røkt 10 sigaretter i mitt liv ca, men de få jeg har røkt før har jeg røkt på fest og bare patta på. Jeg har en eske med familieklenodier med blant annet bestefars gamle pipe i. Kanskje jeg skal fylle garderoben med flanellskjorter og begynne å røke pipe. For 3 år siden var jeg på "Kroppen min er et tempel" stadiet, men nå har prinsippene mine knust. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har kompisser som aldri røyker, bortsett fra rett etter første 6'ern. Da tar de en. De får samme følelse som deg, at de blir mer rusa. Nikotinsjokk heter det vel, pleide å få det iblant når jeg begynte, spesielt på rullings. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ...Ellers går det mest i Lucky Strike. Er det flere andre enn meg som bare må snu den første røyken i midten opp ned? Nei. Hadde en kompis som gjorde det en gang, men måtte bare snu den så folk ikke skulle tror at jeg var overtroisk. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ikke røykt på 2 dager jeg nå. Var på extreme fyll på fredag. Og hele lørdagen gikk med på å prøve å være oppegående, så tanken av røyk gjorde meg verre. Derfor benytter jeg dette som en god mulighet for å slutte. Frister heller ikke å ta seg en ny. Endret 11. juli 2010 av Nidaroo Lenke til kommentar
mehh Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvor mange røyk får man ut av en pakke rulletobakk? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hørt ca 80. Men da skal de være gjennomsnittlig tynne. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Æsj, ønsker ikke så mange Endret 11. juli 2010 av mehh Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen som vet om Teddy sigarettene er blitt borte/blir borte? Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet om man kan få kjøpt West Menthol her i Norge? Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som har prøvd de nye Prince (Re)defined sigarettene? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sigaretter er helsefarlig, jeg anbefaler dere alle å slutte umiddelbart. 3 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sigaretter er helsefarlig, jeg anbefaler dere alle å slutte umiddelbart. Helt enig. Men hadde du lest denne tråden så ville du vist at den var devotert til røykesluttere. Lenke til kommentar
Where Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) lucky:) Endret 18. september 2011 av Where Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har prøvd alt av tobakk. I still stick with lucky strike. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Her er det kamel det går i. Ikke tenk på nikotininnhold, det er litt fjortisfakter og for min del er det vanskelig å kjenne om et sigarettmerke har høyere/lavere nikotininnhold. Finn deg en du liker, det er ikke noe 'galt' med lucky. Beste tipeset er vel å slutte nå som det er så enkelt. :!: Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ikke tenk på nikotininnhold, det er litt fjortisfakter Hva har det med "fjortisfaktor" å gjøre? Nikotininnholdet sier noe om hvor mye sigaretten lindrer røykesuget. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lucky Strike, Marlboro og Prince Rød. Gode på smak, men LS er fortsatt best. Er absolutt ingen fjortissrøyk. Hvorfor skulle det vært det? Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Chesterfield er gode sigaretter. Kan ikke kjøpes i Norge, men de selges i Polen. Noen som har prøvd de nye Prince (Re)defined sigarettene? Ja har det, men er litt for mild for min smak. Prince Red er bedre. Endret 11. mai 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Selges det sigaretter med hvitt filter i Norge for tiden? Davidoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå