Gå til innhold

Den store sigarett-tråden


si_men

Anbefalte innlegg

Røkte 4 sigaretter på Hovefestivalen som var nå for en uke siden. For hver sigarett begynte ting å spinne og perspektivet skli frem og tilbake også kjentes det som at elver rant gjennom låra mine - Fra tærne og opp i brystkassa. Kjente meg veldig brisen og sjanglet avgårde da jeg reiste meg for å gå. Var edru og det jeg røkte var ikke joints, var Prince / Benson & Hedges og Malboro.

 

Spiser veldig lite for tida, så nikotinen funker kanskje bedre pga. det. Også har jeg røkt 10 sigaretter i mitt liv ca, men de få jeg har røkt før har jeg røkt på fest og bare patta på.

 

Jeg har en eske med familieklenodier med blant annet bestefars gamle pipe i. Kanskje jeg skal fylle garderoben med flanellskjorter og begynne å røke pipe.

 

For 3 år siden var jeg på "Kroppen min er et tempel" stadiet, men nå har prinsippene mine knust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke røykt på 2 dager jeg nå. Var på extreme fyll på fredag. Og hele lørdagen gikk med på å prøve å være oppegående, så tanken av røyk gjorde meg verre.

 

Derfor benytter jeg dette som en god mulighet for å slutte. ;)

Frister heller ikke å ta seg en ny. :thumbup:

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Her er det kamel det går i.

Ikke tenk på nikotininnhold, det er litt fjortisfakter og for min del er det vanskelig å kjenne om et sigarettmerke har høyere/lavere nikotininnhold.

Finn deg en du liker, det er ikke noe 'galt' med lucky.

Beste tipeset er vel å slutte nå som det er så enkelt. :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...