Serqevx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har hatt med laptop et par ganger og det har aldri vært noe problem. Du trenger ikke å bekymre deg for om WLAN osv er aktivert, du skal vel ikke bruke den ombord på flyet likevel? Og den holdes forhåpentligvis avslått hvis du har den i baggen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Som sagt er det bare under "Fasten seatbelt" (eller hva det heter) at du ikke kan ha bærbar PC eller annet elektronisk påslått. Jeg har aldri forstått meg helt på det egentlig. Jeg forstår jo at man må slå av bærebare PCer og PDAer når flyet letter og lander, men jeg måtte slå av MP3 spilleren også! Men å høre på fly"radioen" eller se på TV var helt grei Uansett, de har en lang liste med tillatte enheter på flyet. Jeg vet ikke om alle bærbare PCer står der, men jeg regner med at de tar en bærbar PC som en bærbar PC uansett om den har W-lan eller ikke. jeg fikk iallefall lov til å ha en Sony Ericsson P910i på, og den har bluetooth... Måtte selvfølgelig sette den i flight mode, men det var faktisk ingen som sjekket det. Syns de egentlig var litt sløve. Så hvis de ikke tillater at du har bærbar PC på flyet med et avslått eller deaktivert w-lan kort hadde jeg klaget! Det går jo an å ringe flyselskapet da Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Er i London naa og det gikk fint. Fikk bruke den etter vi hadde kommet oss igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå