Gå til innhold

«Star Wars Kid» i retten

reds

Anbefalte innlegg

Jeg tviler nå litt at du er et latterligjort nettfenomen.

5845728[/snapback]

Du har ikke den jævla fjerneste anelse hva du prater om så vær så forpult vennlig og hold kjeft.

5847685[/snapback]

Gud jeg blir varm i hjertet når mennesker som mener noe virkelig står for det fullt ut. Men pass på blodtrykket. Kudos for den. Mobbing er rett og slett ille for de involverte, og jeg angrer fælt på at jeg var en av de som faktisk mobba i yngre alder.

Skjønner Star Wars-kid jeg, alle har jo gjort et eller annet patetisk tåpelig noe i privat sammenheng - ikke helt moro når det kommer ut. Men haha, han er jo rå da. Egentlig ikke noe å henge han ut for i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt de fleste versioner av filmen, jeg har aldrig vist noe om bakgrunnen.. Det å bli mobbet det sliter sterkt fysisk, med tanke på at du har en film av deg selv som du ikke engang vil at dine venner skal få se, men hele verden har sett. Det tærer på noe jævlig vil jeg tro.

Og i USA så saksøker folk her og der så det er ikke noe :p

Lenke til kommentar

Det som virkelig interesserer meg er hvorfor han først saksøker nå. Er det fordi han først nå klarer å snakke om fadesen, eller fordi folk har glemt ham og at han derfor vil få saken opp igjen. Tviler litt på det siste om han virkelig ble plaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...