reds Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) «Star Wars Kid», alias 17-åringen Ghyslain Raza, ble i 2003 verdenskjent for eskapadene i videoen med samme navn. Fra alle verdens hjørner strømmet hån og latter sammen med ektefølt sympati og rene støtteerklæringer. Les hele saken Endret 31. mars 2006 av Marius E Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 samlet inn 4300 dollar for å kjøpe en iPod til Ghyslain, Var det en ny type iPod med 32" LCD skjerm eller..? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 "Ikke bare negativt: ... og andre igjen startet en underskriftskampanje for å gi gutten en rolle i den neste Star Wars-filmen." Er ikke dette negativt? Jeg ville ihvertfall sett på dette som en spøk. Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Syntes egentlig synd på gutten. At han bare lagde en liten snutt siden han er en stor fan, og så ender det med det der... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er seff synd på gutten, men han ser jo ganske snål ut når han står sånn aleine å gjør det. det ser mye kulere ut i fylla når to stykker gjør det, håper jeg hvertfall. (snakker jeg av egen erfaring tro ) Jeg trur ikke jeg og han er den eneste som har leika med kosteskaft på den måten. Er bare stygt av fok å le. de fleste har prøvd, enten med pædda(?) sverd eller kosteskaft... han er bare ikke så flink som meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Syns ikke synd i han egentlig. Og de krever 1 million for det? Latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du har antagelig ikke blitt mobbet noe særlig B|Real... Gutten sluttet på skolen. da har det gått litt for langt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du har antagelig ikke blitt mobbet noe særlig B|Real... Gutten sluttet på skolen. da har det gått litt for langt... 5844323[/snapback] Jeg har blitt mobbet så den delen skal du bare stryke. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Han gikk hos psykolog for mobbingen. Jeg har blitt (og blir) mobbet, dog krever ikke jeg 1 million for det, og går heller ikke hos psykolog. Endret 31. mars 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Nå er det faktisk slik at sikkert mange hundre tusen har sett det klippet, og dummet ham ut offentlig. Det tar nok ganske kraftig på å tenke på noe slikt, det er ille nok om han hadde blitt mobben bare av folk fra skolen. Å saksøke for en million blir vel litt drøyt, men det blir da ikke mye på hver som har sett klippet, isåfall. Og jeg har blitt (og blir) mobbet selv også. Og heller ikke psykolog heller, nei. =P Endret 31. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 LOL! "Det gikk så langt at Ghyslain dukket opp i digital versjon i et av Tony Hawk-spillene." Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 LOL! "Det gikk så langt at Ghyslain dukket opp i digital versjon i et av Tony Hawk-spillene." 5844582[/snapback] Jammen fikk jeg lættis da jeg fant han. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 For min del synes jeg 1 million er alt for lite. Stakkars gutten kommer sikkert til å ha klippekort hos psykiater resten av livet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 For min del synes jeg 1 million er alt for lite. Stakkars gutten kommer sikkert til å ha klippekort hos psykiater resten av livet. 5844806[/snapback] Ja, kan ikke ha vært gode "klassekompisene" han hadde nei.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er vel ingen tvil om at det var traumatisk. Hvis han er typen med litt liten selvbevisthet så kan slikt skikkelig ta nuven av deg. Å være hovedperson i en internett-farsott i flere år tror jeg innvirker livet på måter man ikke se for seg. En annen kunne kanskje ha snudd det hele til noe positivt, men uannsett så vil hans 15-minutes-of-fame være beskrevet som "the starwars kid" i all fremtid. Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Synst forferdelig synd på gutten.. Om noen hadde fått tak i en slik video av meg hadde jeg over all sansynlighet fått psykiatiske problemer etterpå!! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 http://www.jedimaster.net/ hmm...jeg ville definitivt ha gått i sak hvis dette hadde vært meg! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 For min del synes jeg 1 million er alt for lite. Stakkars gutten kommer sikkert til å ha klippekort hos psykiater resten av livet. 5844806[/snapback] Nei, jeg forventa dollar når jeg leste "én million". Det hadde etter min mening vært mye mer passende. Gutten har jeg trossalt blitt utrolig mye mobbet (høres iallfall slik ut). Sier vel sitt når han har måtte flykte unna mesteparten av livet han har. Egentlig så vil vel aldri noen som helst sum med penger dekke opp for det Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du har antagelig ikke blitt mobbet noe særlig B|Real... Gutten sluttet på skolen. da har det gått litt for langt... 5844323[/snapback] Jeg har blitt mobbet så den delen skal du bare stryke. 5844330[/snapback] Jeg tviler nå litt at du er et latterligjort nettfenomen. Tenk å få ødelagt de beste årene av sitt liv pga. dette. Han kommer sikkert til å bruke den millionen på alle psykiatertimene han kommer til å ha. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 nokk et eksempel på at folk i statene er kravstore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå