Gå til innhold

«Star Wars Kid» i retten

reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er seff synd på gutten, men han ser jo ganske snål ut når han står sånn aleine å gjør det. det ser mye kulere ut i fylla når to stykker gjør det, håper jeg hvertfall. :blush: (snakker jeg av egen erfaring tro :whistle: )

Jeg trur ikke jeg og han er den eneste som har leika med kosteskaft på den måten.

Er bare stygt av fok å le. de fleste har prøvd, enten med pædda(?) sverd eller kosteskaft...

han er bare ikke så flink som meg :tease:

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk slik at sikkert mange hundre tusen har sett det klippet, og dummet ham ut offentlig. Det tar nok ganske kraftig på å tenke på noe slikt, det er ille nok om han hadde blitt mobben bare av folk fra skolen.

Å saksøke for en million blir vel litt drøyt, men det blir da ikke mye på hver som har sett klippet, isåfall.

Og jeg har blitt (og blir) mobbet selv også.

Og heller ikke psykolog heller, nei. =P

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For min del synes jeg 1 million er alt for lite. Stakkars gutten kommer sikkert til å ha klippekort hos psykiater resten av livet.

Lenke til kommentar

Er vel ingen tvil om at det var traumatisk. Hvis han er typen med litt liten selvbevisthet så kan slikt skikkelig ta nuven av deg. Å være hovedperson i en internett-farsott i flere år tror jeg innvirker livet på måter man ikke se for seg.

En annen kunne kanskje ha snudd det hele til noe positivt, men uannsett så vil hans 15-minutes-of-fame være beskrevet som "the starwars kid" i all fremtid.

Lenke til kommentar
For min del synes jeg 1 million er alt for lite. Stakkars gutten kommer sikkert til å ha klippekort hos psykiater resten av livet.

5844806[/snapback]

Nei, jeg forventa dollar når jeg leste "én million". Det hadde etter min mening vært mye mer passende. Gutten har jeg trossalt blitt utrolig mye mobbet (høres iallfall slik ut). Sier vel sitt når han har måtte flykte unna mesteparten av livet han har. Egentlig så vil vel aldri noen som helst sum med penger dekke opp for det :hmm:

Lenke til kommentar
Du har antagelig ikke blitt mobbet noe særlig B|Real...

Gutten sluttet på skolen. da har det gått litt for langt...

5844323[/snapback]

Jeg har blitt mobbet så den delen skal du bare stryke.

5844330[/snapback]

Jeg tviler nå litt at du er et latterligjort nettfenomen.

Tenk å få ødelagt de beste årene av sitt liv pga. dette. Han kommer sikkert til å bruke den millionen på alle psykiatertimene han kommer til å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...