Teodor1979 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har akkurat fått min nye Samsung 997MB CRT-skjerm og skal nå stille denne inn. Før noen latterliggjør meg for kjøp av CRT vil jeg bare si at jeg kjøpte denne for å spille gamle spill (første C&C, første UT osv) Det som jeg lurer på er om det er noen måte å stille inn skjermen automatisk på eller om jeg må stille den selv for at den skal fylle hele flaten. Valgte 1280x1024 i 75 Hz på den og bildet fyller da ikke hele skjermen. Husker på min gamle CRT at jeg var nødt til å stille bredde, høyde og vinkling manuelt, men tenkte kanskje dette var forenklet på noen måte? For meg ser det ut som det må gjøres på gamlemåten, men hvis noen vet noe jeg ikke vet så skrik ut Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som jeg lurer på er om det er noen måte å stille inn skjermen automatisk på eller om jeg må stille den selv for at den skal fylle hele flaten. Valgte 1280x1024 i 75 Hz på den og bildet fyller da ikke hele skjermen. 5842935[/snapback] Det må nok gjøres manuelt (og faktisk en gang for hver av de oppløsningene du benytter. Derpå vil skjermen huske innstillingege til neste gang du skifter oppløsning eller slår den på. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Det som jeg lurer på er om det er noen måte å stille inn skjermen automatisk på eller om jeg må stille den selv for at den skal fylle hele flaten. Valgte 1280x1024 i 75 Hz på den og bildet fyller da ikke hele skjermen. 5842935[/snapback] Det må nok gjøres manuelt (og faktisk en gang for hver av de oppløsningene du benytter. Derpå vil skjermen huske innstillingege til neste gang du skifter oppløsning eller slår den på. 5842954[/snapback] Ok! Takk for svar Lenke til kommentar
VidarLH Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har akkurat fått min nye Samsung 997MB CRT-skjerm og skal nå stille denne inn. Før noen latterliggjør meg for kjøp av CRT vil jeg bare si at jeg kjøpte denne for å spille gamle spill (første C&C, første UT osv) Det som jeg lurer på er om det er noen måte å stille inn skjermen automatisk på eller om jeg må stille den selv for at den skal fylle hele flaten. Valgte 1280x1024 i 75 Hz på den og bildet fyller da ikke hele skjermen. Husker på min gamle CRT at jeg var nødt til å stille bredde, høyde og vinkling manuelt, men tenkte kanskje dette var forenklet på noen måte? For meg ser det ut som det må gjøres på gamlemåten, men hvis noen vet noe jeg ikke vet så skrik ut 5842935[/snapback] Får du kjørt 100hz i 1024x768?? Lurer på en slik selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå