haugenes Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei! Jeg har et hjemme nettverk som er satt opp i stjerne fra en ren svitsj, det består av to pcer en server og en skriver. Jeg gikk over til Canal Digital bredband og fikk da litt kluss med nettverket, som jeg forstår må jeg ha en ruter på innsiden og sette opp et nytt nettverk, hvilke ruter bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Trådløs? Brannmur? Spesielle behov (NAT, DMZ)? Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Trådløs?Brannmur? Spesielle behov (NAT, DMZ)? 5842944[/snapback] Jeg trenger ikke tråløst, jeg har bare modemet fra Canal digital, men jeg må ha en som kan gjøre slik at det interne nettverket fungerer. Når jeg gikk over til Canal Digital, fikk jeg forskellig ip adresse på pcene. Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Trådløs?Brannmur? Spesielle behov (NAT, DMZ)? 5842944[/snapback] Jeg trenger ikke tråløst, jeg har bare modemet fra Canal digital, men jeg må ha en som kan gjøre slik at det interne nettverket fungerer. Når jeg gikk over til Canal Digital, fikk jeg forskellig ip adresse på pcene. 5843618[/snapback] Slik ser nettet mitt ut i dag: Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Trådløs?Brannmur? Spesielle behov (NAT, DMZ)? 5842944[/snapback] Jeg trenger ikke tråløst, jeg har bare modemet fra Canal digital, men jeg må ha en som kan gjøre slik at det interne nettverket fungerer. Når jeg gikk over til Canal Digital, fikk jeg forskellig ip adresse på pcene. 5843618[/snapback] Slik ser nettet mitt ut i dag: 5843640[/snapback] Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Trådløs?Brannmur? Spesielle behov (NAT, DMZ)? 5842944[/snapback] Jeg trenger ikke tråløst, jeg har bare modemet fra Canal digital, men jeg må ha en som kan gjøre slik at det interne nettverket fungerer. Når jeg gikk over til Canal Digital, fikk jeg forskellig ip adresse på pcene. 5843618[/snapback] Slik ser nettet mitt ut i dag: 5843640[/snapback] 5844070[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå