guardianpegasus Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 JERUSALEM (CNN) -- A Palestinian suicide bomber detonated explosives in a car near the West Bank on Thursday night, killing himself and three Israelis in the vehicle with him, Israeli medical sources said. Eli Bin, the head of Israel's Red Star of David medical organization, told CNN that authorities were investigating the possibility that the Israeli family had given the suicide bomber a ride. Nei, det lønner seg ikke å hjelpe palestinere... det har jo norge og andre land fått erfare en del ganger også, med skyting, kidnapping, bombing osv. av vårt personell og mannskap. For ikke å nevne de palestinske terroristene som er kommet hit og begått ugjerninger, og at ufattelig mye bistandspenger til palestina havnet på kontoen til Arafat, og ble blandt annet brukt til å kjøpe tunge våpen som ble smuglet inn i palestina og brukt til å drepe israelere og uskyldige og rivaliserende palestinere. Rekker du ut hånda til disse folka er faren stor for at du får den hogd av... du er bare en kafirun for dem uansett. (rasistisk uttrykk som betyr verdiløs hedning som skal drepes eller konverteres ved sverd, kalasjnikov eller 747) Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men kamphelikoptre og bulldozere mot sivilbefolkning er helt helt stuereint? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skjønner ikke at du gidder legge så mye energi i en påstand som er så lite fundamentert. Senest i går så argumenterte du trehundre prosent andre veien, men da var det Israels soldater det handlet om. Helt fantastisk at du i dag greier å slenge ut påstander om alle palestinere, med grunnlag i denne avisartikkelen. Dobbeltmoral av verste sort. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men kamphelikoptre og bulldozere mot sivilbefolkning er helt helt stuereint? 5843146[/snapback] Så du prøver å legitimere hva som skjedde? Jeg blir ganske kvalm av dere anti-israelere som tvilholder på at palestinerne mener allting godt når de i realiteten går målrettet etter sivile, uavhengig om det er voksne menn eller syke, barn, kvinner o.l. Den saken der er faktisk noe av det mest jævlige jeg har hørt. Dette bør bevise en gang for alle at man ikke kan la tvilen komme til gode for potensielle terrorister. Det er slett ikke diskriminerende å tenke seg om godt før man slipper en palestiner inn i bilen sin når slike ting forekommer. Jeg håper virkelig den saken der blir stående i all fremtid på et eksempel på hvor mye den muren der nede faktisk trengs. Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvordan er slike ting mulig Det tragiske jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
Havana Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) havanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavana Endret 29. april 2006 av Havana Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Det er ikke helt korrekt. Israelske hæren har også drept sivile, men de går ikke målrettet mot sivile slik som palestinske selvmordsbombere gjør. Sivile som dreper sivile er mord og har ingenting i en krig å gjøre. EDIT: For å svare på det faktiske spørsmålet ditt. Israelske hæren er svært god så det er vel sikkert lettere for terrorister og ta hjelpesløse sivile som ikke kan forsvare seg antar jeg. Endret 31. mars 2006 av invictus Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Skaper mye mer frykt for sivilbefolkingen ved at sivile blir drept. Urolige sivile er vel ikke akkurat det en regjering trenger. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Skaper mye mer frykt for sivilbefolkingen ved at sivile blir drept. Urolige sivile er vel ikke akkurat det en regjering trenger. 5844622[/snapback] Eller at de ikke klarer å ta forsvaret til Israel. Tror ikke det er så mange selvmordsbombere som er så smarte nok til å fikle ut det du nettopp sa. Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke helt korrekt. Israelske hæren har også drept sivile,[...] Står også i innlegget mitt. EDIT: For å svare på det faktiske spørsmålet ditt. Israelske hæren er svært god så det er vel sikkert lettere for terrorister og ta hjelpesløse sivile som ikke kan forsvare seg antar jeg. 5844618[/snapback] Sant; men ein kunne fått litt av kvart gjort ved å 'raide' ein militærleir. Nye våpen etc. Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Skaper mye mer frykt for sivilbefolkingen ved at sivile blir drept. Urolige sivile er vel ikke akkurat det en regjering trenger. 5844622[/snapback] Eller at de ikke klarer å ta forsvaret til Israel. Tror ikke det er så mange selvmordsbombere som er så smarte nok til å fikle ut det du nettopp sa. 5844646[/snapback] Det skranter nok neppe på intelligens hos sjølvmordsbombere, dessverre.. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) havanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanav Endret 29. april 2006 av Havana Lenke til kommentar
Havana Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) havanahavanahavanahavanahavanahavanahavanahavanavvpalestinere Endret 29. april 2006 av Havana Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Sinnsykt stressende det er med Palestine/Israel saken(e). Begynner å bli lei nå... Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ingen er ondere en den andre, isrealerne har mer og bedre våpen... Nei; den israelske hæren drep aldri bevisst sivile, i motsetning til palestinske terrorister. Lenke til kommentar
reep Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Hva med å vise til en kilde her? Jeg prøver å google på dette, men finner bare statistikk som sier det motsatte. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg støtter trådstarter 100%... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det som er interessant i Midtøsten-konflikten, er at palestinske terrorister dreper for det mest sivile, mens den israelske hæren dreper for det mest militante. Kvifor? 5844581[/snapback] Hva med å vise til en kilde her? Jeg prøver å google på dette, men finner bare statistikk som sier det motsatte. 5847402[/snapback] Hamas alene har SELV tatt på seg skylden for (målrettede) drap på flere hundre sivile (tror tallet var omtrent 500 selv om jeg ikke husker hvor lang periode det var snakk om) israelere i følge en relativt palestina-vennelig kanadisk dokumentar som gikk på tv rundt de tider valget der nede foregikk. I tillegg kommer de andre organisasjoner som f.eks. arafatt sitt terrorist-parti som også har en god del sivile liv på samvittigheten. Når vi hører om israelske drap på "sivile" så er det også gjerne tatt med terrorist-ledere i fallet som gjemte seg blant "sivile". En sivil som skjuler en terrorist er ikke lenger en sivil; Da har personen(e) valgt å ta del i krigen. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 dass dere, jeg forlater denne delen av forumet Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bare for å ha sagt det; jeg gidder ikke å diskutere på denne tråden, og vet dere hvorfor? Fordi jeg begynner å bli lei av folk som konstant tror at Palestina bare dreper og dreper, mens Israel liksom er helt stuereine! Dere må ikke tro at Israel med USA på lag gjør noe mindre galt enn hva sinte palestinere gjør.. Vi skal selvfølgelig ta avstand fra vold, selvmordsbombing osv. Men vi kan da ikke gå rundt å si at Palestina må skjerpe seg. Tenk over hvorfor noen palestiner gjør opprør, og er forbannet på Israels umenneskelige maktdemonstrasjoner, kun fordi USA er med på laget deres. Er dere virkelig klar over hvor store palestinske områder Israel faktisk har okkupert de siste 20 årene. Nei, regnet ikke med det! Så drit i Frp og det der jævla "å,usa er bra, alt som har med usa å gjøre er bra ass, vi hater utlendinger, drep dem ass!..fæ'æn, de sosialista; ødelegger liva våre ass." I say: Fuck USA and Israel. Let them see no mercy! Dere skjønner at jeg til vanlig ikke er så lavmål(det gjør dere jo ikke), men for fanden. Skjerp dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå