avtrekkeren Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei, jeg har et lite problem, eller pappan min har. Han bor i Spania, og har akkurat fått seg PC for første gang. Eneste måten jeg kan kommunisere noenlunde ok med han på er MSN. Problemet er, den nye PCn har installert Norton Internet Security (på spansk:P), og han har etter mye om og men funnet ut at han må deaktivere denne brannmuren for at MSN skal virke, men den slår seg automatisk på etter så så lang tid, og dessuten er han redd for virus og sånt, så han liker ikke å ha den av. Det jeg lurte på, er om noen her som har Norton Internet Security, kan lage en liten guide av bilder, som viser steg for steg hvor han skal klikke og hva han skal skrive, for å kunne legge til MSN som godkjent applikasjon i NIS, slik at han slipper å deaktivere brannmuren hele tiden. Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei. Det som sikkert er problemet er mest trolig at brannmuren stenger for programmet MSN, så det du gjør er å velge Permit Always på MSN i Norton IS Lykke til!! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Stemmer, men det står på spansk, og han må vite hvor han skal trykke hvis jeg skjønt det riktg.. Har vel fått via PM ser det ut til =) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Jepp - Pappan min er grønnere en grønnest, jeg brukte en halv dag (bokstavelig) på å få han til å klare å laste ned MSN... Men stor takk til Cola-boks som fiksa en liten bildeguide - det funket flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå