audiot Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har fått meg en ny maskin. Problemet er at den henger når den kjører Windows Media Player, også andre media players. Ikke alltid, men veldig ofte. Da må jeg trykke på reset knappen. Den reagerer ikke på noe annet. Opsettet mitt er: Asus K8N4-E Deluxe AMD 64 3400+ 1.5 GB DDR PC2700 Radeon X1600 Pro 256 MB GDDR3 Creative SB Audigy 2ZS 24 Bit PCI Noen som har noen formening om hva det kan være?? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hva kjører du på mediaplayeren når dette skjer? Mp3, Avi, mpg, dvd, cd plater osv. Prøv alternativ spiller eks. vlc player Sjekk at du har rette codec. Lenke til kommentar
audiot Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Hva kjører du på mediaplayeren når dette skjer? Mp3, Avi, mpg, dvd, cd plater osv. Prøv alternativ spiller eks. vlc player Sjekk at du har rette codec. 5842626[/snapback] Det ser ut til at det er når jeg kjører mpg. Har den nye WMP 10 tror jeg. Den fungerer når jeg spiller MP3 og musikk. Det som også er litt rart er at jeg får lyd på Musikk CD, men ikke DVD film...Det skjønner jeg heller ikke noe av. Hvor finner jeg de siste codecs hen? Lenke til kommentar
spsg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor finner jeg de siste codecs hen? Last ned Media Player Classic, den beste spilleren(til film, vel og merke) som finnes. Ikke bare er den uten tvil mest brukervennlig, men du slipper hele maset med codecs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå