HD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Sikker et dumt spørsmål dette! Har nettopp kjøpt meg en Nokia 6280. Har fått den opp på nett og alt går rimelig kjapt, noe hakking dog på mobil-TV. Følger meg derfor rimelig trykk på at forbindelsen er raskere enn "gamle, gode" GPRS. Lurer derimot litt på om jeg faktisk har UMTS eller bare EDGE. Hvordan finner jeg ut dette? 3G-symbolet vises øverst til venstre og til høyre for denne en G i en firkant? Har jeg UMTS? -Forvirret Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når 3G-symbolet vises, har du 3G-dekning. Enkelt og greit -snubbel Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 innstillinger - telefon - nettverksmodus: her kan man velge om den skal stå på kun gsm,umts eller dobbeltmodus. hvordan har dere den innstilt? På dobbeltmodus står det 3G i displayet hele tiden. Bruker den mer strøm da eller? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jepp, den bruker mer strøm i dobbeltmodus. Ikke mye i %. -snubbel Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ok, ja det merket jeg. Batteriet holdt ikke i et helt døgn engang etter første lading. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ok, ja det merket jeg. Batteriet holdt ikke i et helt døgn engang etter første lading. 5843600[/snapback] Seriøst? Jeg har brukt min 6280 i mer enn et døgn etter forrige lading og har surfet ganske mye, sett mobiltv, tatt en del samtaler, skrevet en del meldinger, lekt mye med konfig og kamera og den er fremdeles på fullt på batteriikonet... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har brukt 6280 i tre og et halvt døgn nå. 40 minutter samtaler, 28 sms, en god del lek med kamera, radio og innstillinger. Fremdeles 1/4 igjen av batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå