Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Altså, vi skal sette opp en ny side, vi er en Battlefield 2-klan, og vi har themet, det eneste som skal gjøres er å endre pittelitt og sette det opp for oss i HTML, vi har relativt liten (les: ingen) erfaring med å gjøre dette selv, og lurer derfor hva du skulle hatt for å ha gjort jobben. Hvilken pris bør forventes? Lenke til kommentar
px Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Definer "themet ferdig"? Halvferdig HTML eller mockup laget i paint/PSP/Photoshop/Flash? Dette er vel mere av typen ting du får en kompis som kan det til å gjøre gratis, det er ikke vanskelig. Hvor skal dere ha siden? Home.no? Eget domene og hosting? Hvis dere skal ha hosting og domene så hold dere unna norske småfirma, det er et par av de som er ganske shady... Eller sjekk i det minste referanser på de. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Vi har domene, vi har allerede en side, men vi vil endre på den: www.r3n-gaming.com Problemet er at vi ikke har noen "kompis" som kan gjøre det gratis, det er derfor vi spør her. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Svar på spørsmålet, kva meiner du med "themet ferdig"? Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det finnes et eget forum for stillingsannonser her på hw.no https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=275 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Ahh, takker. Når jeg sier theme så mener jeg template, for dere som ikke forsto det. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Dvs at dere har en ferdig template dere har tatt fra en eller annen gratisside som dere bare vil at vi skal fylle ut info inne i? Ikke snakk om å sette opp og kode noe altså. Disse ferdigtemplatsa er som regel en hel masse rotete tabellshit så kos dere dere som har tenkt til å gjøre det. Er mye enklere og like bra å gjøre det i en WYSIWYG editor om det er tabeller fra før av - det blir stort sett ikke værre. Endret 31. mars 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
ntec Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg holder for tiden på å lage en webside (hellandsberg-bf.no) som jeg har laget selv fra bunnen av. Den websiden er dynamisk. For den jobben tar jeg 5 000 kroner for. Jeg kan helt sikkert lage en webside for dere. Spørsmålet er hva kravene dine for siden er. om den skal lages dynamisk eller bare i ren HTML-format. Ta kontakt hvis du er interessert, så diskuterer vi pris. Websiden vil da bli ferdig i løpet av en måned, senest. På websiden som jeg holder på å lage nå, regner jeg å bruke litt over en uke på. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det var da en formidabel bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå