Gå til innhold

Hva skulle du hatt for å sette opp siden vår?

Anbefalte innlegg

Altså, vi skal sette opp en ny side, vi er en Battlefield 2-klan, og vi har themet, det eneste som skal gjøres er å endre pittelitt og sette det opp for oss i HTML, vi har relativt liten (les: ingen) erfaring med å gjøre dette selv, og lurer derfor hva du skulle hatt for å ha gjort jobben.

Hvilken pris bør forventes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definer "themet ferdig"? Halvferdig HTML eller mockup laget i paint/PSP/Photoshop/Flash?

Dette er vel mere av typen ting du får en kompis som kan det til å gjøre gratis, det er ikke vanskelig.

Hvor skal dere ha siden? Home.no? Eget domene og hosting?

Hvis dere skal ha hosting og domene så hold dere unna norske småfirma, det er et par av de som er ganske shady... Eller sjekk i det minste referanser på de.

Lenke til kommentar

Dvs at dere har en ferdig template dere har tatt fra en eller annen gratisside som dere bare vil at vi skal fylle ut info inne i? Ikke snakk om å sette opp og kode noe altså. Disse ferdigtemplatsa er som regel en hel masse rotete tabellshit så kos dere dere som har tenkt til å gjøre det. Er mye enklere og like bra å gjøre det i en WYSIWYG editor om det er tabeller fra før av - det blir stort sett ikke værre.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg holder for tiden på å lage en webside (hellandsberg-bf.no) som jeg har laget selv fra bunnen av. Den websiden er dynamisk. For den jobben tar jeg 5 000 kroner for.

Jeg kan helt sikkert lage en webside for dere. Spørsmålet er hva kravene dine for siden er. om den skal lages dynamisk eller bare i ren HTML-format. Ta kontakt hvis du er interessert, så diskuterer vi pris. Websiden vil da bli ferdig i løpet av en måned, senest.

På websiden som jeg holder på å lage nå, regner jeg å bruke litt over en uke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...