Fredrik Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 No hard feelings. Jeg burde forutsett det, uansett. Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Innmari synd med Lamb - han var jo litt småfryd for øyet. Ellers synes jeg serien er dritbra, og er spent på hva som skjer i saken med the Dean.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, jeg hadde ikke trudd Lamb skulle dø. Blel litt skuffa fordi jeg har likt Lamb veldig godt, alltid vært en kul karrakter i serien. Men nå er faren til Veronica sheriff blir morsomt og se hvordan detta går ;D Lenke til kommentar
VeronicaMars Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Ville bare tipse dere om et relativt nytt norsk VMforum! www.veronicamars.does.it Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Elsker denne serien. Klarer nesten ikke å vente på episode 16. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Vært stille lenge her nå, så tenkte og legge inn en nyhet som dukka opp for ikke så veldig lenge siden. Kjedelig med pause If picked up, Mars might see action at the FBI Academy. Veronica Mars might be looking at a quick graduation from Hearst College. The fate of the CW's cult favorite remains uncertain, but if the show returns for a fourth season in the fall, it might find the young sleuth in a different setting. Veronica Mars creator Rob Thomas has come up with an idea to fast-forward a couple of years and have Mars studying at the FBI Academy. (As a freshman at Hearst College, Kristen Bell's title character has been taking criminology classes looking to do an internship at the FBI.) Thomas is filming a trailer for an alternative fourth season, which will be submitted to the CW. The network's executives ultimately will decide whether to pick up the series for another season and, if they do, whether to stick to the drama's current plot line or go with the new version. If Mars goes to the FBI Academy next season, it will be a third backdrop for the character, who began her PI adventures while in high school. Så da blir det vel kun og håpe på at CW har vett nok til og gi serien en sjangse til og gjøre oss fans glade ;D Jeg personlig trur det hadde blitt kjempetøft og se VM pp FBI sitt academy ;D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Håper på en ny sesong ja. Bare tull å ha pause mitt i sesong 3. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 dagensepisode var overall bra, men syntes forsatt at Veronica og Logan burde ende opp sammen. Piz er en kjedelig fyr syntes jeg, men faren til Veronica kommer til og bli hata om han forsetter sånn på politistasjonen ;D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Overasket meg det med Piz og Veronica. Kom veldig uventet. Er noen ny sesong bekreftet? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Begyner å se ut som det blir en sesong till.. Tidligere rykter hadde seg at de skulle hoppe over ett år og vise VM på FBI akademiet.. nå er det derimot snakk om å hoppe 5 (ja FEM!) år frem og vise VM som er ferdig utdannet FBI agent.. Faktumet er at Gilmore Girls er ferdig.. så CW får en hel time ekstra.. noe som betyr at de ikke presser ut Veronica Mars pga plassmangel. Det er snakk om å bytte navnet på serien.. og det er snakk om at Kristen Bell er den eneste som blir med i neste sesong.. (ikke pga noe annet en at de vil forandre på ting) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg er egentlig åpen for alt du nevner. Den siste sesongen har vært relativt svak, og jeg tror gjerne at et hopp ett eller fem år vil kunne gi mye mer spennende omgivelser. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Denne sesongen har vært litt svak ja. Håper da neste sesong blir bedre. Evt når begynner nye sesongen? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2007 Veronica mars kommer ikke tilbake neste sesoing... men kan hende at hu gjør det likevel.... Unasett så er det nesten garrantert at Kristen Bell får en ny serie.. Ryktene går at det kan være VM hos FBI serie som blir mer som en spinnoff.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Blir det ingenting av sesong 3? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 jo.. sesong3 er snart ferdig.. blir ingen sesong4.. men kan bli en ny serie Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Off det var synd. Hadde det litt på følesen dog. Ikke mange episodene igjen før det er slutt da. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 men kan bli en ny serie 8664150[/snapback] hæ? utdyb? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 De planlegger og lage en spinnoff serie med Kristen Bell som er på FBI skole. Ingen ting er sikkert ennå. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 dæven, han negern er høy. måtte bare si det, var en helt grei sesong avsluttning men hadde egentlig ventet litt mer. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 blir mulig en film.. jeg bare sier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå