Gå til innhold

Veronica Mars - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+432
Skal begynne på Seasong 3, Episode 9 nå..For å si det sånn så orker ikke jeg å vente til at norske tv kanaler får inn episodene det tar for lang tid.... :nei:

7374751[/snapback]

Episode 9 er da ikke kommet enda... Ihvertfall ikke i sesong 3?? Kommer ikke den i natt?

Lenke til kommentar

dette er nytt for VM ......

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
altså 2 hovedsaker i en sesong ..

Voldtektene ble jo rask fikset .. og nå er det MORD!

og må bare si at jeg skjønte det med EN GANG! jeg så logan og de 2 snutene :p holdt på å le meg ihjel :p

tror de gjorde det slik pga synkende seertall.. prøve noe nytt

Lenke til kommentar

Neinei, vm har hatt det ganske hardt men er på god vei tilbake nå.

The detective show scored series-best ratings in The CW's targeted 18- to 34-year-old demographic, and tied its best ratings in 18 to 49-year-olds, with 3.5 million viewers overall.

Framtiden for marz ser veldig lys ut med en hel sesong bestilt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"Our fear is that the big mysteries are keeping casual TV viewers away, and it's very difficult to engage Veronica in a multi-episode mystery without making it extremely personal," Thomas said. "Season 1 was built around the mystery. Veronica's best friend was dead. Every series regular was intertwined with the mystery. Without replacing the cast with each mystery and/or killing Wallace, I'm not sure we can devise enough personal connection to a case to keep the momentum we had in Season 1."

So let's hope that we all can stay interested so that a fourth season will prevail also for those who like the LoVe relationship supposidely they are going to get back together in the next episode "Show me the Monkey"

ble sagt nå nylig, så får bare håpe =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+432

Noen som har sett den nye nå? :DLo meg ihjel når Dick tok bilde av understellet sitt og kastet det utfor verandaen :D Hahaha fyren er genial!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...