Kebab GUD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) etter å ha lest min egen tråd (denne) så føler jeg meg ganske.. leimeg av alle svarene er det bare 3.. bare 3! som ser på Veronica mars dette er for dårlig.. derfor har jeg laget denne Uoffisielle Offisielle VM tråden Ettersom TVnorge har sendt sesong1 så velger jeg å ta å sette reglen om at sesong1 spoilere er lov.. ikke sesong2 Serien handler om Veronica og hennes prosjekt til å løse gåten rundt mordet på Lilly Kane (annen historie i sesong2) Men livet på Highschool er ikke lett når man er den utstøtte, men det stopper ikke folk fra å søke om hjelp fra vår korte heltinne som er privatetterforsker på deltid. La oss bli kjent med Sesong1 Rollelisten Veronica Mars [Kristen Bell] http://veronica-mars.org/gallery/albums/VeronicaMars/1.jpg En av skolens mest populære jenter som blir utstøtt av vennene etter at faren som er lensmann anklager Jake Kane for mordet på sin datter Lilly Kane, som var Veronicas bestevenn og søstren til Veronicas kjærste Duncan Kane Jobber deltid for faren i firmaet i hans privatetterforsker firma som han startet etter at han fikk sparken som lensmann. Kort tid dette stakk morra av Keith Mars [Enrico Colantoni] http://veronica-mars.org/gallery/albums/10..._keith_mars.jpg Tidligere Lensmann i Neptune. Ca. fikk sparken etter at han anklaget en uskyldig mann (Jake Kane) for mord på sin datter Lilly startet like etter som Privat etterforsker. Ble forlatt av sin kone etter bråket rundt mordsaken. Wallace Fennel [Percy Daggs III] http://veronica-mars.org/gallery/albums/promo/wallace_f.jpg Eneste vennen Veronica har, de møtes for første gang i første episode hvor Veronica hjelper Wallece med å få PCH Motorsykkel klubben av nakken Duncan Kane [Teddy Dunn] http://veronica-mars.org/gallery/albums/10...duncan_kane.jpg Skolens "hunk" var sammen med Veronica ca ett år før historien starter Slo opp med Veronica rett før hans søster ble drept Faren perfeksjonerte Streeming og ble mange billionær. Logan Echolls [Jason Dohring] http://veronica-mars.org/gallery/albums/10...gan_echolls.jpg Skolens rasshøl, faren er en stor action stjerne og morra er ikke mindre kjent Var kjæreste med Lilly Kane like før mordet, men hadde slått opp når hun ble drept Er bestevenn med Duncan. Blir slått av faren. Eli "Weevil" Navarro [Francis Capra] http://veronica-mars.org/gallery/albums/10...iers_weevil.jpg Leder av PCH MC klubb, skolens "bad boy" Hadde en liten flørt med Lilly like før mordet. Har et "jeg hjelper deg, du hjelper meg" forhold til Veronica. Ferien er en blanding av Mysterium og High school drama Men ikke sett den i bås med serier som Dawsons creek, Veronica mars inneholder mord, voldtekt og andre skummle ting.. Veronica Mars på IMDB Veronica Mars på TV.com Veronica Mars på Wikipedia Lets bitch! Endret 30. mars 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Mmmm, Logan er så heit. Elsker denne serien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg så litt på det da det gikk på TV, men de har jo tatt det bort.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 vel sesong1 ble ferdig og sesong2 sender de til høsten (TVnorge) ellers så er de midt i sesong1 på SVT1 nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når går det på svensk tv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 episodene går Torsdag klokken 20:00 på SVT2 og med reprise Fredag 15:40 .. .. dvs i dag (SVT2) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Kristen Bell er eyecandy til tusen. Deilig dame, bra serie! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Rå serie, en av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Så alt som er sendt av sesong 2 og hele sesong 1 på to helger. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 En av de beste seriene som går nå for tiden. Overraskende at det ikke flere som ser på serien. Er noen utrolig irriterende karakterer i serien. Sheriff Lamb irriterer meg mer enn president Logan i 24 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Artig serie som har god spenning. Denne serien overasket meg veldig da hele konseptet ikke virket særlig spennendes. Jason Dohring gjør en veldig god jobb, litt ustabil skuespill men på sitt beste er det en fryd å se på. Kristen Bell er vel den søteste jenten jeg har sett på tv-skjerm på år og dager. Hun kler rollen perfekt. Virker temmelig inspirert av Chloe rollen fra smallville, Kristen Bell var atpåtil en av de som var aktuell som Chloe, men tapte for venninen sin Allison Mack (hvorfor forstår jeg ikke helt.) Serien er stabilt god og har mysterier som strekker seg gjennom hele sesongen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 litt trivia: Hun som spiller Meg (Alona Tal) skulle egentlig spille Veronica Mars. De lagde Meg kun for Alona Tal! Når serien begynte produksjon, så trodde folka bak serien at folk ikke ville se forskjell på Duncan og Logan, så de satte Duncan til å bruke blå farger på klærne, og Logan til å bruke jordfarger. Dette skjer fortsatt! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 kebab, jeg har vært med dere lenge jeg også. VM s1 var noe av det bedre jeg så i forfjor og var faktisk den serien jeg gledet meg mest til sesongstart i fjor høst. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Flott serie. Det beste er at den ikke blir dårligere og dårligere som de fleste andre serier Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tja, s02 er ikke hittil helt på høyde med s01 syns nå jeg. De to siste episodene av s01 husker jeg bare som en lang serieorgasme. Oh nytelse. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hey hey! da var sesong3 igang å jeg må si ... hva er egentlig hoved saken denne sesong? første og anre sesong hade en klar hoved historie.. men denne gang er det 3 "kandidater" men unasett.. godt å se litt VM etter en sommer med for mye paris hilton.. m også si at det kom som INGEN overaskelse at voldtekts saken er med i denne sesongen.. de hintet en god del til det .. blir bare spennende å se hva dick har gjort Endret 4. oktober 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Må bare si at jeg elsker denne serien jeg og Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg glemmer den hver søndag Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Veronica Mars er min definitive favorittserie. Flott start på sesong 3. Er det noen som vet om det går an å laste ned serien på lovlig vis noen steder? Veronica Mars er så bra at jeg ikke har noe imot å betale for å se på. Har både ses 1 og 2 på dvd. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 sjekka itunes? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 sjekka itunes? 7014284[/snapback] Er vel ikke lansert i Norge enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå