bonteq Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har en SE T610. Etter noen års bruk, åpna jeg den for å få rensa displayet (store mengder med støv). I samme operasjon rensa jeg hele telefonen, inkludert den lille mikrofonknappen. Her begynte problemene. Dette er altså ikke den skurringa som var på de aller første SE T610-telefonene. -Satte sammen telefonen igjen, og merka skurring ved samtaler. Dette kommer og går, og er også avhengig av hvordan man klemmer på telefonen. -Har vært oppe med telefonen mange ganger nå, snudd att og fram på den knappen, og har etter hvert eliminert antenna som problemkilde. -Spørsmålet er om noen vet hvilken posisjon den skal ha (det er to deler, en metallknapp og en gummihatt som sitter rundt. Kan det være en spesiell måte å klemme den nedi på, for å få god kontakt? Er forøvrig rensa godt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg hadde faktisk samma problemet, om jeg klemte litt på telefonen så gikk det greit. Noen ganger var det uburkelig. Men uansett, T610.... Kjøp deg ny telefon. Lenke til kommentar
bonteq Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for respons. Ja, jeg vet: T610 begynner å bli gammel, men den har alt jeg trenger, ut fra min lommebok. Batteriet er også kjempebra ennå, etter så lang tid. Håper det er noen flere der, som kan komme med konstruktive forslag. Lenke til kommentar
Kong_Miraz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Takk for respons. Ja, jeg vet: T610 begynner å bli gammel, men den har alt jeg trenger, ut fra min lommebok. Batteriet er også kjempebra ennå, etter så lang tid. Håper det er noen flere der, som kan komme med konstruktive forslag. 5843821[/snapback] Eg har deler som eg veit virker som du kan få kjøpe billig for det er nok noe som har hendt med den!! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det høres ut som dårlig kontakt bare. Prøv å skru mobilen opp igjen og se om mikrofonen har skikkelig kontakt. Ellers kan det jo hende at du må ha ny mikrofon kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå