klilleng Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 altså, hadde det vært 16 årsgrense i norge hadde det vært kaos! om det hadde vært lav aldersgrense fra før i norge er det ikke sikkert det hadde gjort noe.. det har litt å si med hvordan kulturern til alkohol er! 5846598[/snapback] Eller kanskje aldersgrensen og avgiftene påvirker kulturen..? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Aldersgrensen for tobakk er 16 i ganske mange europeiske land...Var det ikke 16 års grense for dette i Norge også før? Såvidt jeg vet er den 16 i både England og Tyskland? Endret 31. mars 2006 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Danmarksferie til sommeren? ja Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg er nå gammel nok til å kjøpte øl og snus her i Norge og sprit drikker jeg ikke, så jeg bryr meg egentlig lite Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er egentlig sjukt. Synes 18 år er ungt nok i norge, hegner rundt i USA nå her er det 21, mye mindre drikking blant ungdom enn det er i Norge, hovedsakelig på grunn av strengt politi og lite tilgang. I norge er det svært få ungdommer som drikker på en anstendig måte, og det er sinnsykt mye fyll i helgene. Synes de kanskje burde vært litt strengere i Norge med å få fulle ungdommer hjem i helgene, når 14-15 åringer traver rundt i gatene dritings blir jeg litt bekymret innimellom. Og forresten, jeg er 17 år selv og rusla mye dritings rundt i gatene jaja, det var artig, men det er langt fra trygt og helt sikkert ikke sundt å drikke til det kommer opp igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå