moestue Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jeg har et Nvidia 6800LE grafikkort med nyeste driver. Har kjøpt meg 10 meter lang s-video kabel for å koble til tv'en. Får kun opp bilde på tv'en når VGA kabelen er tatt ut. Får ikke opp noen muligheter for kloning av skjerm/utvidelse av skjerm i egenskaper. Legger ut noen screenshots så ser der selv. Slik skal det egentlig være: Slik er det: Har klikket meg overalt, men finner ingenting. Endret 30. mars 2006 av moestue Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) står det ikke kloning på den første da? Edit: Litt trøtt tror jeg var ett annet skjermkort det Endret 30. mars 2006 av Bjørn Andreas Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Edit: Woops, trodde første screenshot var med 6800LE-kortet ditt. Endret 30. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Ser ut som du må oppdatere skjermkortdriveren. Det gjør du her: www.nvidia.com Da skal "nView" innstalere seg, og det er derfra du kan skifte til to skjermer o.l., EDIT. Sorry, så ikke at du hadde de nyeste drivere... Men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har nView Du kan jo prøve å gå på verktøy, derfra kan du ta "Fremtving TV-registrering". Endret 30. mars 2006 av Zyko Lenke til kommentar
moestue Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Via "fremtvningning av tv" har jeg fått fram nview, men får kun sort bilde på tv'en. Har ikke tid til å se nærmere på problemet nå, men kommer tilbake til det senere i dag. Lenke til kommentar
reger Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) hmm jeg har ett geforce 6800le og mitt funker utmerket . kjører 24/7 med 2 skjermer og det har funket i mange år. kansje det e bare nokka feil med korte ditt? Endret 8. august 2007 av reger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå