detvarvondtdet Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei. Vil bare si at denne kanskje er noe feilpostet så om mod vil flytte den er det forstålig. Saken er at jeg har adsl fra Tele2 og da har man mulighet for å opprette en hjemmeside. Det er greit. Jeg spiller også en del og har etterhvert samlet meg en del film fra spillingen min som jeg sitter å pusler med og redigerer, klipper, legger til litt musikk osv..Rett og slett har det litt artig samtidig som jeg hele tiden lærer meg noe nytt. Problemet mitt er hvordan kan jeg laste opp den så andre får sett den? Greit at jeg etterhvert har den ferdige filmen på min pc, men der er det bare jeg som får sett den og det er litt kjedelig.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg kan garantere deg at den gratis hjememsida du får via bredbåndsleverandøren din ikke er stor nok til å hoste en film. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg kan garantere deg at den gratis hjememsida du får via bredbåndsleverandøren din ikke er stor nok til å hoste en film. 5841994[/snapback] Det er sikkert sant. Er det noen mulighet for at jeg har den liggende lokalt hos meg og at jeg linker på en måte så andre kan streame den? Jeg spør sikkert dumt men jeg er en novice på dette Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Du har heller sikkert ikke linje til å streame den fra din data, går an å sette opp webserver eller streaming eller noe. Ikke vanskelig, men du har ikke linje. Ligg den ut på sånn gratis filhosting side eller noe. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Du har heller sikkert ikke linje til å streame den fra din data, går an å sette opp webserver eller streaming eller noe. Ikke vanskelig, men du har ikke linje. Ligg den ut på sånn gratis filhosting side eller noe. 5842077[/snapback] Skal sjekke ut litt rund gratis filehostere.. Takk skal du ha. btw, målte inn og ut hastigheten nå via "speedometeret". fikk 340bkps ut.. og 3100 inn. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jepp... vanlig bredbånds linje det. Ikke noe linje til å hose filserver eller streaming tjeneste i fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå